بازدید 1885

دولت در خصوص اتفاقات جده اقدامات لازم را انجام دهد

ابوالقاسم جراره
کد خبر: ۴۹۰۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶ 12 April 2015
نماینده مردم بندرعباس با اشاره به اقدام سربازان سعودی در فرودگاه عربستان گفت: از دولت انتظار داریم در خصوص اتفاق جده اقدامات لازم را انجام دهند.

ابوالقاسم جراره نماینده مردم بندرعباس در نطق میان‌دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس (یکشنبه 23 فروردین ماه 94) ضمن تبریک روز زن و تولد حضرت فاطمه (س) و همچنین تسلیت به مناسبت درگذشت نماینده مردم سلماس و والده نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش و زحمات تیم دیپلماسی ایران در حوزه هسته‌ای منجر به بیانیه لوزان شد، بیانیه‌ای که نقدهای به آن بود و اگر دوستداران انقلاب نقد جدی به این بیانیه  دارند هدف‌شان نادیده گرفتن زحمات تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای نیست.

وی گفت:‌ دلیل نگرانی‌ها و دغدغه‌های منتقدان و دلسوزان انقلاب به خاطر فریبکاری دشمن و آمریکاست و مسئولان باید بدون ذوق‌زدگی و دستپاچگی بی‌معنی روی کلمه به کلمه توافق هسته‌ای تمرکز کنند.

جراره افزود: مذاکره‌کنندگان و مسئولان دیپلماسی باید خط قرمزهای نظام را در مذاکرات رعایت کنند و مردم هم با همدلی و همزبانی دولت را حمایت خواهند کرد و در عمل همدلی و همزبانی را با دولت اثبات خواهند کرد.

وی در ادامه با اشاره به حمله عربستان سعودی به یمن تصریح کرد: عربستان سعودی با اقدامات خود تمام منطقه را دچار مشکل کرده است و قطعا همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند در این اقدام شکست خواهند خورد.

این نماینده مجلس با اشاره به اقدام سربازان سعودی در فرودگاه جده، ادامه داد: از دولت انتظار داریم در خصوص اتفاق جده اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به مشکلات کم‌آبی در هرمزگان گفت: سال گذشته وزیر نیرو نوید پایان بی‌آبی و تأمین آب شرب لازم را در این استان دادند ولی با گذشت 7 ماه همچنان مشکلات ادامه دارد.

نماینده مردم بندرعباس تصریح کرد: امیدواریم با توجه به مشکلات کم آبی استفاده از تأسیسات هسته‌ای برای شیرین‌سازی آب هر چه سریعتر صورت گیرد.

وی به مشکلات کشاورزی در حوزه انتخابی خود اشاره کرد و گفت:‌در کشاورزی ما مدیریت لازم وجود ندارد و لازم است جهاد کشاورزی تدبیر لازم را اتخاذ کند. تولیدات کشاورزان ما که با زحمات بسیار به دست می آید هدر می‌رود و نیاز است مسئولان اقدامی عاجل داشته باشند.

جراره افزود: وزارت راه و شهرسازی باید در خصوص مسکن مهر و راه روستایی سریعا اقدام کنند و در این مسیر متأسفانه شاهد کم‌کاری‌های بسیاری هستیم که نیاز است مسئولان مربوطه تدبیر لازم را بیندیشند.

وی گفت: مسئله الحاق بخش‌هایی از هرمزگان به استان فارس مردم را به مشکلات جدی روبه‌رو کرده است. دولت اگر به دنبال اجرا است بهتر است به دنبال کارهایی که اولویت اجرا دارند برود.

وی در خاتمه گفت: مردم استان ما از لحاظ برق هم با مشکلاتی روبه‌رو هستند که امیدواریم مسئولان استان و مسئولان وزارت نیرو اقدامات لازم را انجام دهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل