بازدید 2386
هفته سی‌ام سری‌آ ایتالیا

شکست یووه صدرنشین برابر پارمای قعرنشین

کد خبر: ۴۹۰۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۶ 11 April 2015
جدال شاهزاده و گدای سری‌آ ایتالیا را برخلاف تصور همه پارمای قعرنشین به سود خود پایان داد. تیم نگون‌بختی که امسال با انواع و اقسام مشکلات تنها به‌دنبال این است که لیگ را به سلامت به پایان برساند و بتواند تا آخرین هفته بازی‌ها را برگزار کند. با این حال همین تیم آقای این روزهای سری‌آ را شکست داد تا همه به جادوی فوتبال پی‌ببرند.

به گزارش تابناک، شاگردان روبرتو دونادونی که مدت‌هاست به انتهای جدول سری‌آ دوخته شده‌اند در هفته‌های اخیر نتایج بهتری کسب کرده بودند و حتی موفق شده‌ بودند اینتر را هم در خانه متوقف کنند. اما آن‌ها در این هفته دست به کاری بزرگ زدند و صدرنشین پرقدرت فوتبال ایتالیا را در انیوتاردینی با یک گل شکست دادند.

دو تیم اگرچه در طول نود دقیقه بازی متعادلی را از خود به نمایش گذاشته بودند اما این آبی و زردهای پارما بودند که روی ذکاوت خوسه مائوری در دقیقه شصت و یا یک ضربه دیدنی دروازه یووه را گشودند.

این شکست البته هیچ خطری برای صدرنشین سری‌آ ایجاد نمی‌کند و یووه همچنان با 70 امتیاز اختلاف معنی‌داری با تیم دوم جدول یعنی رم دارد. دونادونی و الگری برای بازی امشب ترکیب زیر را به میدان فرستاده بودند:
پارما: میرانته، سانتاکروچه، پدرو مندس، فدال، گوبی، خورکرا، مائوری، نوچرینو، غزال، بلفوضل، سیلوستره والرا

یوونتوس: استوراری، کیه لینی، اوگبونا، لیششتاینر، پادوین، مارکیزیو، ویدال، پریرا، استورارو، یورنته، کومن ‏
در بازی همزمان دیگری که در لوئیجی فراری شهر جنوا برگزار شد تیم جنوا با دو گل از سد کالیاری گذشت. در آخرین بازی امشب هلاس ورونا به مصاف اینتر خواهد رفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار