بازدید 21395

تعقیب و دستگیری یک متهم توسط بالگرد پلیس آمریکا

تصاویر منتشرشده نشان می دهد نیروهای پلیس آمریکا بعد از تعقیب یک متهم ابتدا وی را با تجهیزات شوک آور زمین گیر می کنند و بعد با ضربات مشت و لگد به جان وی می افتند.
کد خبر: ۴۹۰۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶ 11 April 2015
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، تصاویری که توسط بالگرد شبکه تلویزیونی کی ان بی سی نیوز گرفته شده است نشان می دهد دو افسر پلیس آمریکا در منطقه هیسپریا در کالیفرنیا بعد از تعقیب یک فرد متهم ابتدا وی را با تجهیزات شوک آور زمین گیر می کنند بعد با ضربات مشت و لگد به جان وی می افتند.

این تصاویر نشان می دهند که در ادامه یک گروه سیزده نفره از افسران پلیس در محل بازداشت این متهم حاضر می شوند و در  مدت دو دقیقه ای بسیاری آنها متهم را مورد ضرب و جرح قرار می دهند.

جان مک موهان رئیس کلانتر منطقه سان برناردینو در پی انتشار این تصاویر ده نفر از افسران پلیس را که این در اقدام نقش داشتند به تعلیق درآورد و گفت:  این افسران در هنگام بازداشت متهم خشونت مرتکب شده اند.

فردی که در این حادثه مضروب شده است شخصی به نام  فرانسیس پوسوک است که سی سال سن دارد.

وی که در ابتدا با استفاده از یک خودرو تلاش کرده بود از چنگال پلیس فرار کند در ادامه تعقیب پلیس ناچار شد در منطقه هیسپریا خودرو را رها کند و اسبی را برباید و بر آن سوار شود و فرار کند اما در نهایت از پشت اسب بر زمین افتاد و افسران پلیس وی را بازداشت کردند و مورد ضرب و جرح شدید قرار دادند.

رئیس کلانتر سان برناردینو گفت: دو پرونده جنایی برای بررسی اقدامات متهم و اقدامات نیروهای پلیس که در بازداشت متهم خشونت شدید مرتکب شده اند تشکیل شده است.

فرانسیس پوسوک سفیدپوست در حالی در منطقه هیسپریا مورد ضرب و جرح شدید پلیس آمریکا قرار گرفته است که اخیرا رفتارهای خشونت آمیز پلیس این کشور با متهمان به خشم افکار عمومی این کشور از پلیس منجر شده است.

در روزهای اخیر هم یک ویدئو درباره تیراندازی مرگبار یک افسر سفیدپوست پلیس آمریکا به سمت یک متهم سیاهپوست در چارلستون شمالی در کارولینای جنوبی منتشر شد.

تعداد بازدید : 199

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار