بازدید 22569

رسول نجفیان: "در حاشیه" نقاد یک عده کلاش است نه پزشکان

بازیگر سریال "در حاشیه" خطاب به جامعه منتقد مهران مدیری گفت: آقای مدیری در سریال "در حاشیه" از کیان پزشکی دفاع می‌کند در عین اینکه کسانی که عوضی هستند در این سریال، شما می‌بینید که واقعا پزشک نیستند بلکه یک عده کلاهبردار هستند.
کد خبر: ۴۹۰۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷ 11 April 2015
با این حال سریال تازه مدیری با عنوان "در حاشیه" که این روزها از شبکه سه درحال پخش است مورد انتقاد گروهی به نام جامعه پزشکی قرار گرفته است.

رسول نجفیان از بازیگران این سریال در گفتگو با خبرنگار مهام‌نیوز، این عده از منتقدان را دعوت به صبوری کرد و گفت: وقتی ما صحبت از طنز می‌کنیم یعنی شلیک بسوی نابسامانی ها، وقتی از جوک می‌خندیم درواقع یعنی خندیدن به چیزی باید باشد اما نیست!

*از حرمت بسامان‌ها دفاع می‌کنیم

وی ادامه داد: کار مهران مدیری هم همیشه طنز اجتماعی است و اتفاقا وقتی در قالب سریال یا اثری، با یک نابسامانی برخورد می‌کنیم برای این است که از حرمت بسامانها دفاع بشود.

وی تأکید کرد: مثلا خود شما اهالی رسانه، اگر خبرنگار مزدوری را ببینید از خودتان او را دور می‌کنید و بلافاصله موضع می‌گیرید و او را می‌کوبید چون آبروی شما را می‌برد. نقد می‌کنید تا قدر خوبها را بدانید.

*نقد یک عده کلاه بردار

نجفیان در این رابطه توضیح داد: آقای مدیری هم در سریال "در حاشیه" از کیان پزشکی دفاع می‌کند در عین اینکه کسانی که عوضی هستند در این سریال، واقعا پزشک نیستند بلکه یک عده کلاهبردار هستند به اسم پزشک.

این بازیگر در ادامه به مهام نیوز گفت: "در حاشیه" پزشکان خوب را نیز نشان می‌دهد که در بیمارستان واقعی کار می‌کنند مگر کاراکتری که من بازی کردم چنین نبود؟. وقتی صحبت از فانتزی می‌شود باید نابسامانی را در لایه طنز نشان داد.

*"درحاشیه" از کیان پزشکان دفاع می‌کند

وی تأکید کرد: من هر پزشکی را می‌بینم می‌گوید که به ما برنخورده است. در واقع این مجموعه طنزی است که یک اتفاق را نشان می‌دهد و با آدم‌های عوضی هم برخورد می‌کند.

رسول نجفیان گفت: باز هم میگویم که "در حاشیه" از کیان پزشک و پزشکان زحمتکش و آنهایی که در گوشه و کنار روستاها بدون ادعا کار می‌کنند و زحمت می‌کشند دفاع کرده و حرمت آنان را حفظ می‌کند.

این بازیگر در پایان گفت: مهران مدیری با آدم‌های کاسب و کلاش که خود پزشکان هم آنان را قبول ندارند، برخورد می‌کند.

*صبور باشید!

نجفیان در پایان به جامعه پزشکی منتقد این مجموعه پیشنهاد کرد؛ مگر می‌شود با چند قسمت یک سریال را قضاوت کرد؟ دوستان سعه صدر داشته باشند و بدانند که این سریال هدفش کیان از پزشکان است.


تعداد بازدید : 158

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها