بازدید 4150

نژادفلاح: هدایتی علاقه دارد پرسپولیس را بخرد

کد خبر: ۴۹۰۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۲ 10 April 2015
قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس با اشاره به احتمال واگذاری باشگاه به حسین هدایتی در مزایده سوم گفت: هدایتی علاقه‌مند به خرید باشگاه است و در چند روز اخیر هم با قبول پیش‌پرداخت برانکو و مالیات او به پرسپولیس کمک کرده است.

محمدحسین نژادفلاح در گفت‌وگو با ایسنا، درباره خریداری باشگاه پرسپولیس در مزایده سوم توسط هدایتی، گفت: تصمیم‌ گیرنده در این زمینه اشخاص دیگری هستند. من پیش از این در جلساتی که با وزارت ورزش داشتم، از آنها خواستم تا هیات مدیره پرسپولیس را ترمیم کنند و یکی از درخواست‌های من حضور حسین هدایتی در هیات مدیره پرسپولیس بود.

او گفت: پرسپولیس باشگاه بزرگی است و نیاز به مدیریت قوی دارد. به همین دلیل هم من اصرار دارم که هیات مدیره هرچه سریع‌تر ترمیم شود. درباره خریداری باشگاه توسط هدایتی نیز باید بگویم او یکی از کسانی است که علاقه‌مند کمک به پرسپولیس است و در چند روز اخیر نیز با قبول پیش‌پرداخت قرارداد برانکو و مالیات او حقوق هفتگی بازیکنان و هزینه‌های جاری کمک زیادی به ما کرده است.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در ادامه با اشاره به انتخاب برانکو ایوانکوویچ به عنوان سرمربی پرسپولیس افزود: کادر فنی ما کادر قوی‌ای است و استحقاق به قهرمانی رساندن تیم را دارد اما باید قبول کنیم که نقاط ضعفی را داریم و باید آنها را برطرف کنیم. در صحبت‌هایی که با برانکو داشتم هم به این نکته اشاره کردم و به او گفتم که بررسی‌های لازم را برای پوشش نقاط ضعف تیم انجام دهد.

وی در پاسخ به این سوال که «آیا خبرهایی که درباره تلاش پرسپولیس برای جذب سیدجلال حسینی برای فصل آینده می‌شود نیز در راستای پوشش همین نقاط ضعف است؟» گفت: حرفه‌ای نیست که بگویم با چه بازیکنی مذاکره و صحبت کرده‌ایم اما چندین بازیکن را مد نظر داریم تا برای فصل آینده آنها را جذب کنیم. در حال حاضر نیز کار مطالعاتی خود را در این زمینه آغاز کرده‌ایم.

نژاد فلاح همچنین در پاسخ به این سوال که « آیا حضور 100 هزار هوادار پس از مدت‌ها در ورزشگاه آزادی به خاطر حضور برانکو در پرسپولیس است یا خیر؟» خاطرنشان کرد: ده‌ها دلیل برای حضور پرشور هواداران می‌توان در نظر گرفت. یکی از آنها نیز انتخاب برانکو به عنوان سرمربی پرسپولیس است. همچنین عربستانی بودن تیم حریف می‌تواند یکی دیگر از دلایل پر شدن ورزشگاه باشد.

وی در واکنش به این موضوع که حسین عبدی در کنفرانس خبری پس از بازی گفته بود «خوشحالم که با وجود شرایط خاص و استرسی که در چند روز گذشته بر تیم حاکم بود توانستیم در این بازی پیروز شویم» گفت: صحبت‌های عبدی را قبول ندارم. آیا شما در بازی با النصر استرسی را در بازیکنان ما احساس کردید؟ شرایط تیم خوب و عادی بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل