بازدید 3473

مجلس آزار دو نوجوان در جده را پیگیری خواهد کرد

کد خبر: ۴۸۹۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳ 08 April 2015
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی از وزارت خارجه و مسئولین سیاست خارجی خواست برخورد قاطعانه با مامورین عربستانی که دو نوجوان ایرانی را در جده مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، در دستور کار قرار دهند.

کمال الدین پیرموذن در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: برخورد قاطعانه با مامورین فاسد تجاوزکار عربستانی و همچنین مهاجر غیرقانونی افغانی به جد مورد انتظار مردم است.

وی افزود: در پی آزار و اذیت دو نوجوان ایرانی در جده از سوی مامورین دولتی این کشور و همچنین آزار یک دختر تهرانی در پایتخت از سوی یک مهاجر غیرقانونی افکار عمومی قویا طالب محاکمه و برخورد قاطعانه با این خاطیان هستند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: وظیفه خطیر همه مسئولان در دفاع از نوامیس و حقوق شهروندی هموطنان و اعتبار و اقتدار ایران بزرگ اسلامی ایجاب می کند بدون اغماض و سیاسی کاری از هر طریق ممکن با این افراد انسان‌نما برخورد لازم به عمل آمده و آن‌ها مجازات شوند.

پیرموذن با بیان اینکه مجلس به عنوان چشم بینای ملت تا حصول نتیجه نهایی این دو موضوع را پیگیری خواهد کرد از مسئولان سیاست خارجی خواست از صدور روادیدهای بی رویه در نمایندگانی‌های ایران در افغانستان را بگیرند و با عربستان نیز در این زمینه اتمام حجت کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار