بازدید 5173

مذاکره آمریکا و لبنان درمورد بیانیه لوزان

تمام سلام نخست وزیر لبنان و آنتونی بلینکن معاون وزیر امور خارجه آمریکا عصر دوشنبه در بیروت دیدار و در باره بیانیه سوییس ، تحولات منطقه و به ویژه سوریه گفت وگو کردند.
کد خبر: ۴۸۸۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۶ 06 April 2015
تمام سلام نخست وزیر لبنان و آنتونی بلینکن معاون وزیر امور خارجه آمریکا عصر دوشنبه در بیروت دیدار و در باره بیانیه سوییس ، تحولات منطقه و به ویژه سوریه گفت وگو کردند.

به گزارش ایرنا، بلینکن بعد از دیدار با تمام سلام در مصاحبه با خبرنگاران گفت که با نخست وزیرلبنان درباره بیانیه هسته ای که جمهوری اسلامی ایران و گروه 1+5 پنجشنبه هفته گذشته در سوییس اعلام کردند، گفت و گو کرده است.

وی بدون اشاره به جزییات گفت وگوی خود با نخست وزیر لبنان در باره بیانیه سوییس، افزود: در این دیدارهمچنین درگیری های در سوریه و یمن و آینده صلح در خاورمیانه را که بر لبنان و منافع آن تاثیر دارند، مورد بررسی قرار گرفت.

بلینکن، تلاش های مشترک برای رویارویی با خشونت تندروها و فضای تهدیدی را که گروه داعش و امثال آن برای همه جهان ایجاد کرده اند ، بخش دیگر گفت وگوهای خود با تمام سلام اعلام کرد و گفت که این تلاش ها فقط واکنش نظامی نیست.

معاون وزیرخارجه آمریکا ، برای رویارویی با گروه داعش و امثال آن باید با کسانی که ممکن است به ندای تندروهای خشونت طلب پاسخ دهند، تماس گرفت و راهبردی هایی را برای جلوگیری از پیوستن آنها به این گروه ها طراحی و اجرا کرد.

وی از لبنان به عنوان یک شریک قوی در تلاش های برای رویارویی با گروه هایی مانند داعش دانست و گفت که بر این اساس ما درافزایش کمک های خود به لبنان سرعت می بخشیم.

بلینکن همچنین با نبیه بری رییس مجلس ، جبران باسیل وزیر امور خارجه و ولید جنبلاط رییس حزب دروزی سوسیالیست ترقیخواه لبنان دیدار و گفت وگو کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل