بازدید 5564
با اولین زمزمه

عبدی: سوشا راهی برای بازگشت ندارد

کد خبر: ۴۸۸۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۱ 06 April 2015
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سوشا مکانی با اولین زمزمه دیگر راهی برای بازگشت ندارد.

به گزارش فارس، حسین عبدی در تمرین پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: مسابقه با النصر نه برای من است نه برای هیچ کسی دیگر این یک مسابقه ملی است و باید با دید ملی به آن نگاه شود. باید پرسپولیس خودش را در این مسابقه ثابت کند و 3 امتیاز را بگیرد و در صدر بماند.

وی در مورد اینکه در بازی با النصر روی نیمکت می‌نشیند یا نه،‌گفت: آنقدر حرف و حدیث زیاد است که باید کمی تأمل کرد. مهم این است که تیم به درستی هدایت شود و بازیکنان جایگاه خودشان را بدانند و به وظیفه‌شان عمل کنند.

مربی پرسپولیس در مورد اینکه خوردبین گفته است حضور برانکو از قبل هماهنگ شده بود، گفت:‌من نمی‌دانم دیروز سر تمرین این صحبت‌ها را شنیده‌ایم و فی‌البداهه درخشان استعفا کرد. نژادفلاح هم با بازیکنان صحبت از مربی کرد که هنوز نیامده که نباید این صحبت‌ها انجام می‌شد زیرا مدیریت سخت می‌شود. باید حرفه‌ای‌تر عمل می‌کردیم تا به مشکل نخوریم.

عبدی در مورد اینکه رفتن درخشان هم مثل استعفای دایی بود، گفت: من نمی‌دانم دیروز هم از این اتفاق شوکه شدم. 2 روز مانده به بازی چنین اتفاقی رخ داد. از درخشان خواستیم که بماند اما استعفا کرد.

مربی پرسپولیس در مورد اینکه رفتار نژادفلاح غیرحرفه‌ای بوده، گفت: هر اتفاقی می‌خواست بیفتد باید در چارچوب مسائل حرفه‌ای انجام می‌شد. بازیکنان باید تمکین کنند که این کار را هم کردند و الان هم مشکلی نیست.

وی در مورد اینکه درخشان گفته بود پرسپولیس یا جای من است یا سوشا مکانی و اکنون درخشان رفته است،‌گفت:‌نه مسئله به این صورت نیست باشگاه سوشا را احضار کرد زیرا مسائل انضباطی باید رعایت می‌شد. بخشی از این مسئله مربوط به باشگاه بود و بخشی هم مربوط به ما. در بخشی که مربوط به ما می‌شد ایشان بدون اینکه لباس عوض کند آمد و اظهار پشیمانی و ندامت کرد. با کادر فنی هم صحبت‌های زیادی مطرح شد. با کاپیتان و بزرگان تیم هم صحبت شد. همه ما از این اتفاقات ناراحتیم. هر بازیکنی چنین رفتاری کند دیگر جایگاهی در تیم نباید برایش در نظر گرفت. اما اکنون باید به تیم کمک کرد. ضمن اینکه او از حمید درخشان هم دلجویی کرد و معذرت خواست و چون درخشان عذرخواهی‌اش را قبول کرد او را پذیرفتیم و درخشان هم از حقش گذشت و مسائل انضباطی و مالی هم باشگاه در مورد این بازیکن لحاظ کرد و قرار شد که این مسئله مسکوت نماند و در صورت تکرار و با کوچکترین زمزمه دیگر راهی برای بازگشت سوشا مکانی وجود نخواهد داشت و در نهایت وقتی درخشان از حقش گذشت با همفکری بازیکنان و بزرگترهای تیم او هم به تیم بازگشت اما از نظر خود من سوشا مکانی اخراج بود اما برای کمک به تیم این کار را کردیم. اگر مکانی مقابل النصر بازی کرد تعحب نکنید و اگر هم بازی نکرد باز هم تعجب نکنید.

عبدی در مورد اینکه حاضر است دستیار برانکو شود یا نه،‌گفت: هر چیزی را باید در جای خودش صحبت کنیم. فعلا بازی چهارشنبه مهم است.

وی در مورد کارنامه برانکو گفت: او زمانی که دستیار سرمربی تیم ملی ایران بود و همچنین زمانی که سرمربی تیم ملی شد کارنامه خوبی دارد و مربی باشخصیتی است اما برای همکاری من با ایشان باید در زمان خودش این مسئله را بررسی کنیم.

وی در مورد اینکه صحبتی با او نشده تا دستیار باشد زیرا بعد از بازی با النصر تیم باید به اهواز برود، گفت: من نباید این مسئله را مدیریت کنم. این را باید باشگاه مدیریت کند.

عبدی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه شما که سال‌ها کاپیتان پرسپولیس بودید و مدارک بالای مربیگری را هم دارید چرا به شما اعتماد نشد تا سرمربی شوید گفت: این مسئله نه در صلاحیت من است و نه در صلاحیت شما. باید حرفه‌ای عمل کنیم. زندگی حرفه‌ای به گونه‌ای دیگر است حتی اگر قرارداد 10 ساله داشته باشید این قرارداد روزی تمام می‌شود.

سرمربی پرسپولیس در مورد حضور ناگهانی برانکو در پرسپولیس گفت: این اتفاقات از دیروز شروع شد و آنچه که من می‌دانم بیشتر از آنچه که شما می‌دانید، نیست.

وی در مورد اینکه گلایه‌ای از این وضعیت ندارد، گفت: بحث فوتبال و بخصوص پرسپولیس امسال از حالت نرمال خودش خارج شده است. چند مدیرعامل و سرمربی در این فصل عوض شده‌اند. پول کادر فنی هنوز پرداخت نشده است. به صورت جزیره‌ای عمل می‌شود. در شرایط حرفه‌ای چنین چیزی وجود ندارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل