بازدید 8612
از سوی نژادفلاح،

آخرین وضعیت پرسپولیس تشریح شد

قائم مقام باشگاه پرسپولیس می‌گوید اگر در فصل نقل و انتقالات قرار بود مربی انتخاب کند قطعا مربی ایرانی را برای نیمکت پرسپولیس انتخاب می‌کرد.
کد خبر: ۴۸۸۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۲ 05 April 2015
 قائم مقام باشگاه پرسپولیس می‌گوید اگر در فصل نقل و انتقالات قرار بود مربی انتخاب کند قطعا مربی ایرانی را برای نیمکت پرسپولیس انتخاب می‌کرد.

به گزارش ایسنا ، محمد حسین نژاد فلاح پس از استعفای حمید درخشان با بیان اینکه استعفای او را هنوز نپذیرفته است اظهار کرد:‌درخشان بزرگ پرسپولیس است و خودش صدای هوادار را شنیده است. پس من نمی‌توانم کاسه داغ تر از آش شوم.

او در پاسخ به این سوال که چه کسانی گزینه بعدی مربیگری پرسپولیس خواهند بود؟ گفت: از دیشب که درخشان استعفایش را مطرح کرد روی دو گزینه صحبت کرده‌ایم، اما گزینه بعدی مان را هنوز قطعی نکرده‌ایم. هنوز هیچ مربی ای قطعی نشده است. برای بازی با النصر اولین اولویت ما حمید درخشان است. اگر افتخار بدهند و بمانند قرص و محکم کنار ایشان برای بازی با النصر خواهیم بود. ایشان خودشان خواسته اند که بروند و من می‌خواستم که بمانند ، اگر بمانند با تمام وجود در خدمتشان هستیم. خود ایشان به من توصیه کردند که زودتر سرمربی انتخاب شود تا تیم آسیب نبیند. اگر در جلسه‌ای که با ایشان داریم به این نتیجه رسیدیم که درخشان برای بازی با النصر بماند که هیچ، اما اگر درخشان برای بازی با النصر نماند حسین عبدی به عنوان سرمربی در بازی با النصر روی نیمکت می‌نشیند.

در ادامه خبرنگاری از نژاد فلاح پرسید اگر درخشان در بازی مقابل النصر روی نیمکت بنشیند و این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد آیا به عنوان سرمربی به کارش ادامه می دهد یا خیر؟، او پاسخ داد: تصمیم جدایی، تصمیم درخشان است. یکی از گزینه‌های ما برانکو ایوانکوویچ است. همه حق دارند که از گزینه‌های ما مطلع باشند، اما اگر من بیش از یک گزینه‌ام را اعلام کنم قدرت چانه زنی برای انتخاب سرمربی را نخواهم داشت.

او در ادامه درباره حضور هدایتی در هیات مدیره پرسپولیس نیز گفت: من از قبل حسین هدایتی را به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه معرفی کردم از زمانی که من آمده‌ام هدایتی 90 درصد هزینه‌های ما را پرداخت کرده است. ان شاالله تغییراتی در هیات مدیره به وجود خواهد آمد.

نژاد فلاح در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید قبول دارید از مربی به خوبی حمایت نشد؟ اظهار کرد: اتفاقا ما از سرمربی تیم‌مان به خوبی حمایت کردیم. در رابطه با مشکلات حاشیه‌ای که وجود داشت من پیام صادقیان را احضار کردم و او رسما از مربی تیم عذرخواهی کرد و خود سرمربی رضایت داد که ایشان به تیم برگردد.حتی من از مربی خواهش نکردم تا پیام را به تیم برگرداند، اما در مورد سوشا مکانی باید بگویم او را هنوز نپذیرفته‌ام اگر می‌پذیرفتم او امروز سر تمرین می‌آمد. ما هنوز به مرحله‌ای نرسیدیم که سوشا مکانی را احضار کنیم. او به تمرینات نمی‌آید و قرار هم نیست به تمرینات بیاید. ما برای حفظ حرمت سرمربی این کارها را انجام دادیم. من موضوع سوشا مکانی را به آقای خوردبین سپردم و از آقای درخشان خواستم که ایشان پیشنهاد عملی‌شان را در رابطه با سوشا مکانی بدهند. ما عین تصمیم سرمربی و دستیارانش را درباره سوشا مکانی اعلام می‌کنیم. من رفتار سوشا مکانی را محکوم می کنم، در فرهنگ ما چنین چیزی نیست که به کسی بی احترامی کنیم چه برسد به اینکه بخواهیم به مربی و معلم خودمان بی‌احترامی کنیم.

نژاد فلاح در پاسخ به این سوال که خواسته‌تان از سرمربی جدید چیست؟ گفت: هر مربی و مدیری دوست دارد تیمش در بازی‌های آینده به برد برسد ما این موضوعات را با سرمربی جدیدمان در میان می‌گذاریم ، ما فقط 6 بازی در آینده داریم که نمی‌توان کار زیادی در آن‌ها انجام داد اما باید باخت‌های گذشته را جبران کنیم. البته در بازی‌های آسیایی انگیزه بالایی داریم اما می خواهیم در هر دو جبهه بجنگیم.

در ادامه او درباره خصوصی سازی باشگاه پرسپولیس هم گفت: یکی از دغدغه‌هایی که همیشه در پرسپولیس وجود داشت این بود که سرمربی در فصل نقل و انتقالات به موقع کار خود را شروع نکرده است. یکی از دلایلی که من به سمت موافقت با استعفای حمید درخشان رفتم این بود که کادر فنی تیم را زودتر انتخاب کنیم تا نقاط ضعف و قوت تیم را بشناسد تا تیم قدرتمندی را برای فصل آینده ببندد. این اتفاق به نظر من یک گام به جلو است شک نکنید مربی ای که از الان می آید و برای فصل بعد تصمیم می گیرد می‌تواند بازیکنان خود را حفظ کند و بازیکنان مورد نیاز خود را نیز جذب کند. اگر بخش خصوصی هم باشگاه را تحویل بگیرد مطمئنا این انتقال به فصل نقل و انتقالات می‌کشد، پس بخش خصوصی هم به سرعت نمی‌تواند مربی را انتخاب کند. من با تمام وجود دوست داشتم مربی ایرانی انتخاب کنم، اما متاسفانه قالب مربی‌ها در تیمی مشغول فعالیت بودند پس امکان جذب آن‌ها برای من وجود نداشت، اگر در فصل نقل و انتقالات می خواستم مربی تیمم را انتخاب کنم شک نکنید مربی ایرانی انتخاب می‌کردم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا علی دایی می تواند از گزینه‌های شما باشد؟ گفت: من علی دایی را دوست دارم و احترام زیادی برایش قائلم او آقای گل جهان است و برای فوتبال ایران افتخار به دست آورده است اما درباره او وزارتخانه هیچ نظری به من نداده است و قرار هم نیست بدهد. ضمن احترامی که برای دایی قائلم اما به تصمیمی که در گذشته گرفته شده احترام می‌گذارم. یعنی در یک فصل رفتن یک مربی و آمدن مربی دیگر و همین طور برگشت مربی اول به باشگاه قشنگ نیست. اما اگر در فصل نقل و انتقالات بودیم قطعا یکی از گزینه های من دایی بود اما الان 6 هفته به پایان فصل باقی مانده، دایی از اسطوره‌های دوست داشتنی ماست ، دایی شاید یکی از گزینه‌ها باشد اما بهترین گزینه در این اتفاقات نیست. البته نمی‌دانم دایی پیشنهاد سرمربی گری پرسپولیس را بپذیرد یا خیر؟

نژاد فلاح درباره حل مشکل مالیاتی برانکو ایوانکوویچ هم گفت:‌ما خوشحال می شویم کسی که مشکل مالیاتی دارد برگردد و مشکلش را حل کند یکی از بندهای مذاکره با ایشان که در قرارداد ایشان تاثیر گذار است بحث بدهی مالیاتی‌اش است. یعنی اگر بخواهد برگردد به ایران باید بدهی مالیاتی‌اش را پرداخت کند. اگر بخواهیم ما بدهی‌اش را بدهیم یا او بدهد حتما در قرارداد لحاظ خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر