بازدید 8420

آثار روانی بیانیه لوزان در بین فعالان اقتصادی

مشاور معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: بیانیه لوزان اثری فوری و روانی مثبت در فضای کسب و کار داشته و افزایش امیدی در میان فعالان اقتصادی به وجود آورد.
کد خبر: ۴۸۸۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۲ 04 April 2015
مشاور معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: بیانیه لوزان اثری فوری و روانی مثبت در فضای کسب و کار داشته و افزایش امیدی در میان فعالان اقتصادی به وجود آورد.

محسن بهرامی ارض‌اقدس مشاور معاون اجرایی رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، با اشاره به بیانیه مشترک ایران با کشورهای 1+5 اظهار داشت: این بیانیه بسیار مهم و تعیین کننده بود که امیدواریم در گام‌های بعدی هم با همین موفقیت و دقت به توافق نهایی برسیم.

وی در ادامه افزود: این توافق اثری فوری و مثبت روانی در فضای کسب و کار داشته و افزایش امیدی در میان فعالان اقتصادی به وجود آورد.

مشاور معاون اجرایی رئیس‌جمهور تصریح کرد: فعالان اقتصادی چه درامر صادرات و واردات و تولید با این توافق امید زیادی پیدا کردند تا فضای کسب و کارشان رونق بیشتری پیدا کند.

بهرامی با بیان اینکه تا قبل از عملیاتی شدن توافق نهایی که به رفع کامل تحریم‌ها بینجامد حتی آثار لغو برخی از تحریم‌های بانکی، حمل و نقل، بیمه در یک دوره انتقال و به مرور زمان نشان داده می‌شود افزود: دراین دوره هزینه کالاهایی که وارد کشور می‌شود کاهش پیدا می‌کند که از جمله آن می‌توان به کاهش هزینه حمل و نقل که منجر به کاهش قیمت تمام شده می‌شود اشاره داشت.

وی با تاکید براینکه این کاهش قیمت‌ها در آینده در معیشت مردم نشان داده خواهد شد گفت: با عملیاتی شدن توافق مورد نظر فضای مناسبی برای سرمایه‌گذاری خارجی فراهم می‌شود که به دنبال آن توسعه اشتغال و کاهش بیکاری به وجود می‌آید.

مشاور معاون اجرایی رئیس‌جمهور ادامه داد: توسعه اشتغال می‌تواند رونق تولید، کاهش قیمت تولید و کاهش قیمت مصرف کننده و کاهش تورم را به دنبال داشته باشد که تک تک این بخش‌ها می‌توانند آثار بسیار مثبتی را در زندگی مردم داشته باشند.

بهرامی خاطرنشان کرد: آثار مستقیم ایجاد یک شغل برای یک خانواده قطعا از پرداخت ده‌ها یارانه نقدی موثرتر و مفیدتر خواهد بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار