بازدید 1483

مورینیو: بازیکنان ناراضی را نمی‌خواهم

کد خبر: ۴۸۷۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲ 04 April 2015
سرمربی چلسی تاکید کرد هر بازیکنی که دوست ندارد برای او بازی کند را می‌فروشد.

به گزارش ایسنا، آبی‌های لندن در هفته سی و یکم رقابت‌های لیگ فوتبال انگلیس از ساعت 21 در استمفورد بریج میزبان استوک سیتی رده دهمی است.

چلسی اکنون با 67 امتیاز از بازی‌های گذشته خود، با اختلاف 6 امتیاز نسبت به منچسترسیتی در صدر جدول رده بندی قرار دارد و بخت نخست قهرمانی در فصل جاری به شمار می‌رود.

ژوزه مورینیو تاکید کرد هر بازیکنی قیمتی دارد و بدون تردید، هر بازیکنی که از بازی کردن در چلسی ناراضی است، می‌تواند این تیم را ترک کند.

وی در این زمینه گفت: بازیکنانی که دوست ندارند برای من و باشگاه بازی کنند را نمی‌خواهم. هر بازیکنی، قیمتی دارد. فرقی هم نمی‌کند چه بازیکنی باشد. اگر این بازیکن ادن هازارد باشد که به تازگی هم قراردادش را تمدید کرده است، می‌توانیم در این خصوص با او هم حرف بزنیم. آیا من می‌خواهم او از چلسی برود؟ نه، اما اگر او بخواهد چلسی را ترک کند و دیگر نمی‌خواهد برای من بازی کند، او هم یک قیمتی دارد و هر تیمی با پرداخت آن می‌تواند هازارد را به خدمت بگیرد. او بهترین بازیکن لیگ برتر انگلیس است. با این مثال، می‌خواستم بگویم که حتی او نیز قیمتی دارد و می‌تواند به تیم دیگری برود.

مورینیو افزود: فلسفه مربیانی که می‌خواهند تحت هر شرایطی بهترین بازیکنان خود را حفظ کنند را درک نمی‌کنم. آنها می‌گویند با هیچ مبلغی بازیکن‌شان را نمی‌فروشند. در هر حال فکر می‌کنم فلسفه من متفاوت است و بهتر از آنهاست. وقتی بازیکنی با باشگاهی قرارداد دارد، باشگاه، مربی و مدیران آن، توانایی تصمیم گیری دارند. باشگاهی که قصد فروش بازیکن خود را دارد، کنترل همه چیز را در اختیار می‌گیرد. نه باشگاه خریدار، نه بازیکن، نه مدیر برنامه‌ها و نه هیچ‌کس دیگر توانایی کنترل کردن اوضاع را ندارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر