بازدید 25612

پیام‌های منتسب به ظریف در شبکه‌های اجتماعی صحت ندارد

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در پیامی در صفحه فیس بوک خود نوشت که پیام‌ها در شبکه‌های اجتماعی برای دعوت به حضور مردم در خیابان‌ها و مقابله با گروهی خاص ارتباطی با او ندارد و او چنین روشی نداشته و ندارد.
کد خبر: ۴۸۷۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۳ 03 April 2015
هیچ دعوتی از سوی «محمد جواد ظریف» برای حضور خیابانی مردم با هدف حمایت از دستاوردهای مذاکرات اخیر ایران و ۱+ ۵ در لوزان‌ انجام نشده است.

به گزارش «تابناک»، یک منبع آگاه در این زمینه گفت: هیچ دعوتی از سوی «محمد جواد ظریف» برای حضور خیابانی مردم با هدف حمایت از دستاوردهای مذاکرات اخیر ایران و ۱+ ۵ در لوزان، انجام نشده و فراخوان‌های اعلام شده در فضای مجازی، خودجوش بوده است.


همچنین محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه در پیامی در صفحه فیس بوک خود نوشت:پیام‌ها در شبکه‌های اجتماعی برای دعوت به حضور مردم در خیابان‌ها و مقابله با گروهی خاص ارتباطی با او ندارد و او چنین روشی نداشته و ندارد.

متن پیام ظریف به این شرح است؛
 

سلام دوستان

همراه با همکارانم از بزرگواری همه شما مردم خوب سپاسگزاریم و تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم که شایسته مهر سخاوتمندانه شما بشویم.

شنیده‌ام پیامی در شبکه‌های اجتماعی در حال پخش است که مردم را دعوت به حضور در خیابان‌ها برای حمایت از تیم مذاکره کننده و یا خدای ناکرده مقابله با گروهی خاص از هموطنان می‌کند.

شما می‌دانید که ما چنین روشی نداشته و نداریم و این پیام‌ها ارتباطی با بنده ندارد. امسال سال همدلی و همزبانی است. همه حق دارند شاد باشند. به ویژه در ایام ولادت بانوی دو جهان حضرت زهرا سلام الله علیها. همزمان همه حق دارند نظرات خود را بیان کنند و نقد سازنده موجب رشد و بالندگی است.

حتی پاسخ تلخی‌ها هم در این سال همدلی و همزبانی محبت است که به فرموده مولانا؛

از محبت تلخ‌ها شیرین شود

از محبت مس‌ها زرین شود

از محبت درد‌ها صافی شود

از محبت درد‌ها شافی شود

از محبت مرده زنده می‌کنند

از محبت شاه بنده می‌کنند


شاد و سربلند باشید
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان