بازدید 11035
۴
هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران؛

پرسپولیس در وقت اضافه از شکست گریخت

عملکرد ضعیف پرسپولیس در این بازی موجب شد تا بارها حمید درخشان شعار «حیا کن، رها کن» را از سکوها بشنود.
کد خبر: ۴۸۷۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۰ 03 April 2015
پرسپولیس تهران در اولین بازی سال جدید، بار دیگر نمایش قابل قبولی ‌در برابر هواداران مشتاقش ارائه نداد و در وقت‌های تلف شده نیمه دوم از یک شکست دیگر برابر تیم ده نفره و قعرجدولی راه‌آهن گریخت.

به گزارش «تابناک»، تیم حمید درخشان بعد از پیروزی در آخرین بازی نیم فصل اول برابر حریف دیرینه‌اش استقلال دیگر نتوانسته در لیگ بر‌تر و در ورزشگاه آزادی پیروز شود و امروز هم نتوانست برابر تیم بحران‌زده و قعرجدولی راه‌آهن هم این طلسم را بشکند.

سرخپوشان پایتخت در برابر تماشاگران نه ‌چندان زیادشان با نتیجه ۲-۲ برابر راه‌آهن متوقف شدند و این در حالی است که آن‌ها تا دقیقه ۷۶ برابر حریف ده نفرشان با یک گل عقب بودند. رامین رضائیان، بازیکن ملی‌پوش راه‌آهن روی یک ضربه کاشته و در دقیقه ۳۸ دروازه هماهی را باز کرد. دقایقی بعد ابراهیم کریمی‌، مدافع این تیم به دلیل خطا روی عالیشاه با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد. یک نفر کمتر در ترکیب راه‌آهن هم موجب نشد تا فشار پرسپولیسی‌ها کارگر باشد و راه‌آهنی‌ها با پیروزی به رختکن بروند.

نیمه دوم البته با برتری پرسپولیسی‌ها همراه بود اما فشارهای این تیم تا دقیقه ۷۶ موثر نبود، تا اینکه سرانجام مهدی طارمی در دقیقه ۷۶ گل تساوی را برای پرسپولیسی‌ها به ثمر رساند. اما شادی این گل تنها دقایقی برای پرسپولیسی‌ها بود و سید امین منوچهری سه دقیقه بعد بار دگیر راه‌آهنی‌ها را پیش انداخت. در حالی که زرد پوشان تنها یازده دقیقه با پیروزی فاصله داشتند اعلام خطای پنالتی به سود پرسپولیس موجب شد تا کاپیتان محمد نوری در دقیقه ۹۱ و از روی نقطه پنالتی گل تساوی را برای پرسپولیسی‌ها به ثمر برساند.

پرسپولیس با این تساوی ۲۸ امتیازی شد و در رده نهم جدول باقیماند اما دو تیم ملوان و پدیده را که یک بازی کمتر از این تییم دارند را پشت سر خود می‌بیند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۴
این فرق درخشان با کی روش
البته به لطف داور. شرم اوره این داوران باعث فرار تماشاگر از فوتبال میشن. مطمئنا ناداوریها یکی از علل اصلی افت شدید طرفداران فوتباله
این درخشان تا پرسپولیس رو نفرسته دسته یک ول کن نیست
به نظر من مسوولین باید تیم البدر بندرکنگ را جایگزین این تیم سوسول و بی ریشه در لیگ برتر کنند و بیش از این بودجه ورزش برای این تیم هدر ندهند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار