بازدید 13946

حمله به پاسداران ایرانی در بازی آنلاین عربستانی

برخی سایت‌های خبری وابسته به تروریسم دولتی آل‌سعود، کاربران خود را به انجام یک بازی آنلاین تشویق می‌کنند که در آن، مجاهدان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان همکاران تروریست‌ها و حامیان گروه‌هایی همچون داعش معرفی می‌شوند.
کد خبر: ۴۸۷۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۷ 02 April 2015
برخی سایت‌های خبری وابسته به تروریسم دولتی آل‌سعود، کاربران خود را به انجام یک بازی آنلاین تشویق می‌کنند که در آن، مجاهدان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان همکاران تروریست‌ها و حامیان گروه‌هایی همچون داعش معرفی می‌شوند.

به گزارش شبکه العالم، بازی ضد ایرانی «وحدة النمر» (واحد ببر)، در سایت مشهورترین روزنامه‌های سیاسی ارتجاع عرب، از جمله نشریه سعودی «الحیاة» تبلیغ می‌شود.

این بازی که به زبان عربی ساخته شده، ماجرای یک واحد به اصطلاح «ضد تروریسم» از کشورهای عربی را به نمایش در می آورد که با سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران و نیز گروه‌های تروریستی همچون داعش مبارزه می کند.

در تصویری که روزنامه وابسته به رژیم تروریستی آل‌سعود برای تبلیغ این بازی در کنار اخبار خود درج کرده، شخصی با صورت سیاه و با لباس و نشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در کنار تروریست‌های داعش نشان داده شده است.
تبلیغ بازی ضدایرانی در سایت روزنامه الحیات عربستان

در این بازی چنین القا می شود که گروه تروریستی داعش توسط سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته و از آن‌ها به‌ عنوان عناصر این سپاه برای پیشبرد اهداف آشوبگرانه آن‌ها در منطقه استفاده می‌شود!

در واقع شرکت سازنده بازی (Kuma ) با اشارۀ تروریست‌های حاکم بر عربستان قصد دارد تا با این فرافکنی توجه جهان عرب از واقعیت شکل‌گیری داعش در منطقه را منحرف نماید. کما اینکه در بخشی از داستان این بازی پادشاه عربستان (که از یک ترور جان سالم به درمی‌برد) برای مبارزه و نابودی داعش وارد عمل شده و حمایت مالی خود را از گروه ببرها اعلام می‌دارد!

اما از دیگر نکات عجیب در این بازی، معرفی پادشاه بحرین به‌عنوان رهبر عملیات تروریستی در منطقه است! این درحالیست که رژیم حاکم بر بحرین یکی از بزرگ‌ترین و نزدیک‌ترین حامیان حکومت آل سعود در منطقه است. با این اوصاف، معرفی بحرین به‌عنوان متحد ایران و اسرائیل! و عامل گسترش تروریست در منطقه کمی عجیب و قابل تأمل است! شاید سازندگان بازی با این کار قصد داشته اند تا اذهان عمومی را از عامل اصلی گسترش تروریست در منطقه و جهان، یعنی کشور عربستان سعودی دور نگه دارند.
تبلیغ بازی ضد ایرانی در روزنامه الحیات

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل