بازدید 9314

درگیری‌ داعش با ساکنان اردوگاه یرموک

در حالی که درگیری تروریست‌های داعش با ساکنان اردوگاه آوارگان فلسطینی یرموک واقع در جنوب دمشق همچنان ادامه دارد، برخی از گزارشها از عقب‌نشینی عناصر داعش از این منطقه حکایت دارد.
کد خبر: ۴۸۷۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۰ 01 April 2015
در حالی که درگیری تروریست‌های داعش با ساکنان اردوگاه آوارگان فلسطینی یرموک واقع در جنوب دمشق همچنان ادامه دارد، برخی از گزارشها از عقب‌نشینی عناصر داعش از این منطقه حکایت دارد.

 به گزارش تسنیم به نقل از ام تی وی لبنان، تروریست‌های داعش صبح امروز با یورش به اردوگاه آوارگان فلسطینی یرموک در جنوب دمشق، تلاش کردند این اردوگاه را به اشغال خود در بیاورند.

«انور عبدالهادی» مدیر سیاسی سازمان آزادیبخش فلسطین در سوریه در این باره گفت: اعضای داعش صبح امروز به اردوگاه یرموک حمله کرده و درگیری بین  تروریست‌های داعش و ساکنان اردوگاه همچنان ادامه دارد.

همچنین یک فعال فلسطینی که خواست نامش فاش نشود، از داخل اردوگاه یرموک گفت: درگیری‌ها از صبح امروز بین گردان‌های «‌اکناف بیت المقدس» و ترویست‌های داعش که از محله «حجر الاسود» در مجاورت اردوگاه به داخل آن پیشروی کردند، ادامه دارد.

از سوی دیگر دیده بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد: درگیری‌های شدیدی بین داعش و مبارزان یک گروه اسلامی در داخل خیابانهای اردوگاه یرموک در جریان است و اطلاعات رسیده حاکی از پیشروی داعش به داخل اردوگاه است.

عناصر داعش همچنین با چندین خمپاره اردوگاه یرموک را هدف قرار دادند.

این در حالی است که برخی اخبار از عقب نشینی عناصر داعش از اطراف اردوگاه یرموک حکایت دارد.

همزمان با جنگ افروزی عربستان در یمن، محور ضد سوری نیز از فرصت استفاده کرد و هزاران تروریست را به سوریه گسیل داشت و متاسفانه تروریست‌ها شهر ادلب را به اشغال خود در آوردند، اما نیروهای ارتش سوریه از همان لحظه نخست اشغال این شهر با استحکام مواضع و افزایش توان و نیروهای خود در حال تلاش برای بازپس گیری این شهر است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی