بازدید 6130

داعش 48 سوری را قتل‌عام کرد

گروه تروریستی تکفیری «داعش» در ادامه جنایات خویش 48 شهروند سوری را در یکی از روستاهای استان «حماه» در مرکز سوریه قتل‌عام کرد.
کد خبر: ۴۸۷۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹ 01 April 2015
گروه تروریستی تکفیری «داعش» در ادامه جنایات خویش 48 شهروند سوری را در یکی از روستاهای استان «حماه» در مرکز سوریه قتل‌عام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، گروه تروریستی تکفیری «داعش» در ادامه جنایات خویش 40 شهروند سوری را در روستای «المبعوجة» از توابع «ریف سلمیة» وابسته به استان «حماه» در مرکز سوریه قتل‌عام کرد که در میان آنها چندین زن و کودک مشاهده می‌شود.

پایگاه خبری «آسیا» ضمن اعلام این خبر تاکید کرد که در این جنایت هولناک بیش از 48 نفر از اهالی این روستا نیز زخمی شدند که حال بسیاری از آنها وخیم گزارش شده است.

براساس اعلام فرماندهی پلیس حماه داعش از چند محور به روستای المبعوجة حمله کرده و علاوه بر قتل عامی که به راه انداختند، پس از غارت منازل روستا، ده‌ها واحد از آنها را به آتش کشیدند.

همچنین گزارش‌هایی وجود دارد که تاکید می‌کند، داعش شماری از اهالی روستا را نیز ربوده و آنها را به مکانی نامعلوم منتقل کرده است.

پس از دریافت این خبر نیروهای ارتش سوریه با همکاری کمیته‌های دفاع مردمی منطقه به کمک اهالی این روستا شتافته و عناصر داعش را وادار به عقب نشینی از آن کردند.

در میان قربانیان داعش از ساکنان روستای المبعوجة هم علوی و هم سنی مشاهده می‌شود و این گروه تروریستی تکفیری آنها را به صورت ذبح و زنده در آتش سوزاندن به قتل رسانده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل