بازدید 78999
آخرین اخبار هفتمین روز تهاجم به یمن را در «تابناک» بخوانید؛

نویسنده قطری: تاریخ ما را لعنت خواهد کرد/ افشاگری یک عضو انصارالله علیه عربستان/ وزارت خارجه ایران برای حل بحران یمن دست به کار شد!/اختلاف در خاندان سعودی درباره تجاوز به یمن/صنعا امروز هم بمباران شد

تهاجم نیروهای ائتلاف منطقه‌ای تحت رهبری عربستان سعودی به یمن ـ‌که از روز پنجشنبه آغاز شده ـ همچنان ادامه دارد. به منظور پوشش جامع و کامل آخرین تحولات یمن، «تابناک» اقدام به راه‌اندازی صفحه‌ای ویژه با همین نام کرده که به آخرین اخبار و تحلیل‌ها درباره این موضوع اختصاص دارد. جدید‌ترین مطالب مربوط به تهاجم نیروهای سعودی به یمن و تحولات مرتبط با آن را می‌توانید در این صفحه بخوانید.
کد خبر: ۴۸۶۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰ 01 April 2015
تهاجم نیروهای ائتلاف منطقه‌ای تحت رهبری عربستان سعودی به یمن ـ‌ که از ‌پنجشنبه آغاز شده ـ همچنان ادامه دارد و این کشور را در بحرانی‌ترین شرایط خود طی سال‌های اخیر قرار داده است. 

طی روزهای اخیر، از یک سو عربستان تأکید کرده که تا دستیابی به همه اهداف مدنظر به حملات هوایی خود علیه مناطق مختلف یمن ادامه خواهد داد و از سوی دیگر، پس از موضع‌گیری‌های مطرح ‌در اجلاس سران اتحادیه عرب، بحث‌هایی درباره احتمال اقدام نظامی زمینی علیه یمن نیز مطرح شده است.

به منظور پوشش جامع و کامل آخرین تحولات یمن، «تابناک» اقدام به راه‌اندازی صفحه‌ای ویژه با همین نام کرده که به آخرین اخبار و تحلیل ها درباره  این موضوع اختصاص دارد. جدیدترین مطالب مربوط به تهاجم نیروهای سعودی به یمن و تحولات مرتبط با آن را می‌توانید اینجا بخوانید. 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی