بازدید 3937
در اجراي طرح امداد نوروزي سال94 صورت گرفت

ارائه خدمات با 2130 اكيپ امدادي امداد خودرو

مديرعامل امداد خودرو ايران گفت: در اجراي طرح امداد نوروزي اين شركت، حدود 2130اكيپ امدادي از 26اسفندماه در تمامي نقاط كشور مستقر و جهت ارائه خدمات امدادي به همه هموطنان در آمادگي كامل بوده اند.
کد خبر: ۴۸۶۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۴ 31 March 2015
مديرعامل امداد خودرو ايران گفت: در اجراي طرح امداد نوروزي اين شركت، حدود 2130اكيپ امدادي از 26اسفندماه در تمامي نقاط كشور مستقر و جهت ارائه خدمات امدادي به همه هموطنان در آمادگي كامل بوده اند.     

به گزارش ايكوپرس، سيد علي جعفري با بيان اينكه اينكه اين طرح تا پايان روز 15فروردين ادامه خواهند داشت، افزود: امسال طرح نوروزي امدادرساني از 24اسفندماه به صورا آزمايشي آغاز شد تا در 48ساعت اوليه كمبودها و اشكالات احتمالي رفع شود و از روز 26اسفند، خدمات امدادي به صورت كامل و مطلوب ارائه شود.

وي ادامه داد: در اجراي اين طرح بيش از 250نفر از پرسنل شركت امداد خودروي ايران در مركز تماس «096440» به صورت شبانه روزي ودر 3 شيفت كاري حاضر بوده و پاسخگوي تماس هاي امدادي هموطنان هستند.

مديرعامل امدادخودرو ايران با بيان اينكه ناوگان گسترده و توانمند اين شركت در تمامي نقاط كشور توانايي اين را دارند كه به تمامي درخواست هاي امدادي پاسخگو باشند، افزود: در طرح امداد نوروزي امسال 6شاخص زمان انتظار، زمان امدادرساني و رفع اشكال، ميزان رفع ايرادهاي خودرو در محل، رضايت مشتريان از خدمات امدادي، بازرسي هاي نامحسوس و كاهش تعداد امدادهاي بالاتر از 60دقيقه در دستور كار قرار گرفت كه نتايج ارزيابي ها نشان مي دهد در تمامي اين شاخص ها به اهداف مورد نظر دست پيدا كرده ايم.

وي اظهار كرد: اين شاخص ها براساس تاكيدهاي مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو و در راستاي افزايش ميزان رضايت مشتريان تعيين شده است.

جعفري گفت: مدت زمان انتظار يعني مدت زماني كه مشتري با مركز «096440» تماس مي گيرد تا وقتي كه اكيپ امدادي به محل مورد نظر مي رسد، در استانداردهاي جهاني حدود 40دقيقه است، در حاليكه اين مدت زمان در اجراي طرح امداد نوروزي 94 به حدود 22دقيقه رسيده است.

وي ادامه داد: از زماني كه تماس امدادي با شركت امدادخودرو ايران گرفته شده تا زماني كه ايراد خودرو رفع مي شود نيز به صورت ميانگين 45دقيقه بوده است كه اين عدد نيز در مقايسه با استانداردهاي بين امللي بسيار مطلوب است.

مديرعامل امداد خودرو ايران افزود: خدمات امدادي به مسافران نوروزي به دو شيوه صورت گرفته است كه اولويت اول رفع ايراد در محل و ادامه سفر است اما در صورتي كه ايراد خودرو اساسي باشد، خودرو به نمايندگي حمل و تعمير مي شود.

وي ادامه داد: در طرح امداد نوروزي سال 94 حدود 95 درصد از ايرادهاي خودرو در محل رفع شده و در ساير موارد خودرو به نمايندگي هاي مجاز ايران خودرو حمل شده است.

جعفري با بيان اينكه براساس نظرسنجي هاي صورت گرفته، ميزان رضايت مشتريان از طرح امداد نوروزي امسال بيش از 86درصد بوده، اظهار كرد: در طرح امسال، تعدادي از بازرسان شركت به صورت نامحسوس و در قالب امدادخواه به ارزيابي شاخص هاي مورد نظر پراختند كه گزارش هاي ارسال شده از سوي اين بازرسان نيز رضايت 90درصدي را نشان مي دهد.

مديرعامل امداد خودرو ايران در پايان گفت: ارائه خدمات امدادي امسال در مدت زمان بالاي 60دقيقه به كمترين تعداد ممكن رسيده و تنها 5هزارم درصد از خدمات ارائه شده را شامل مي شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل