بازدید 3071
به هیچ وجه دروغ نمی گویم

کفاشیان: باید از خاکپور و کادرش حمایت کنیم

کد خبر: ۴۸۶۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۶ 31 March 2015
علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال ایران در گفت و گو با خبرنگاران اعلام کرد که اشتباهات خط دفاعی و بدشانسی عامل شکست امیدها مقابل عربستان بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، کفاشیان گفت: ما در 3 بازی گذشته نمایش خیلی خوبی داشتیم اما شاید بچه ها حریف را دست کم گرفتند و این باعث شد که در بازی امروز شکست بخوریم. این شکست نشان دادکه ما باید زحمت و تلاش بیشتری داشته باشیم و بیشتر کار کنیم تا انشاالله بتوانیم بازی های بهتری را در این رده انجام بدهیم. البته من فکر می کنم اگر ما با عربستان در اولین روز بازی می کردیم نتیجه بهتری می گرفتیم.

کفاشیان در مورد شکل بازی تیم امید هم گفت: بازیکنان ما بازیکنان خوبی هستند و امروز دو توپ به تیر دروازه آنها زدیم و گل ها را هم روی اشتباه خط دفاعی دریافت کردیم و می شد این بازی را ببریم.

کفاشیان در مورد ادامه کار محمد خاکپور هم گفت: کادرفنی تیم امید یکی از بهترین کادرهای چند سال اخیر ماست و ما باید به آنها کمک کنیم. باید از این کادر حمایت شود تا بالاخره بعد از مربیان خارجی بتوانیم با بچه های داخلی کارمان را ادامه بدهیم.

او در پاسخ به درخواست خبرنگاری درباره به زبان آوردن دروغ سیزده هم گفت: من به هیچ وجه دروغ نمی گویم چون دروغ گفتن در اسلام حرام است.

وی همچنین درگذشت میلاد اسلامی و حسین جوادی را به جامعه فوتبال ایران تسلیت گفت و آنها را دو تن از بهترین های عرصه خبری دانست.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل