بازدید 2165
به خاطر مصدومیت جزیی سوئد و شیلی را از دست دادم

حیدری:به بازی مقابل فولاد می رسم

کد خبر: ۴۸۶۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸ 31 March 2015
خسرو حیدری امیدوار است که کارلوس کی روش به کارش در فوتبال ایران ادامه دهد.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در گفت و گو با "ورزش سه" درباره مصدومیتش گفت: قبل از اردوی تیم ملی در پیش از بازی برابر صبای قم در پایم احساس درد می کردم اما به خاطر اینکه بازیکن کافی نداشتیم بازی کردیم. من هم وقتی بازی کردم از پا احساس درد می کردم اما فکر نمی کردم مشکل خاصی باشد به همین خاطر به اردوی تیم ملی آمدم.

وی افزود: با حضور در اردوی تیم ملی یکی، دو جلسه ابتدایی را استراحت کردم. فکر می کردم مشکل خاصی نداشته باشم به همین خاطر به اردوی تیم آمدم اما کی روش وقتی وضعیتم را دید ناراحت شد که به او حق می دهم چون این برای دومین بار بود که با مصدومیت به اردو می آیم. از آن طرف هم سرمربی تیم ملی به خاطر جلوگیری از تشدید مصدومیتم به من بازی نداد. در این چند روز به صورت اختصاصی با میکو و فیزیوتراپ تیم ملی کار کردم. دوست داشتم برابر شیلی و سوئد بازی کنم اما قسمت نبود. با این حال امیدوارم در دیدار جمعه برابر فولاد بتوانم بازی کنم.

حیدری درباره بزرگ ایران برابر شیلی هم گفت: فکر می کنم از دقیقه یک توانستیم فعل خواستن را خوب صرف کنیم و خیلی هم زود به گل رسیدیم. در ادامه جلوی حمله های آنها را گرفتیم و توانستیم در ضد حمله به گل دوممان برسیم. خود شیلیایی ها هم تعجب کردند که  چطور انقدر خوب بازی می کنیم. فکر می کنم همه بازیکنان جانانه بازی کردند. حتی حضور بازیکنی مثل سانچس هم نتوانست نتیجه را به سود آنها تغییر بدهد. برای ما خیلی مهم بود که گل نخوردیم و توانستیم دو گل بزنیم.

او درباره بازی امشب برابر سوئد هم گفت: فکر می کنم این بازی سخت تر باشد چون تیم شیلی بازیکنان تکنیکی داشت که ما جلوی آنها را گرفتیم اما سوئد مثل بوسنی کار گروهی بیشتری می کند که باید از تجربه آن بازی درس بگیریم. اگر بتوانیم جلوی حملاتشان را بگیریم، می توانیم نتیجه بگیریم.

بازیکن ملی پوش استقلال درباره  احتمال جدایی کی روش از تیم ملی بعد از بازی امشب گفت: از ابتدایی که کی روش به فوتبال ایران آمد من با او کار کردم. بیشترین بازی ملی ام هم زمان ایشان بوده و من بهترین دوران ملی ام را با کی روش گذراندم. من و سایر بازیکنان نکات زیادی به غیر از مسائل فنی از ایشان یاد گرفتیم. او روحیه جنگندگی را در بازیکنان تقویت کرد. روز اولی که آمد فیلم مسابقاتی را به ما نشان داد تا روحیه جنگندگی و اتحاد را به ما یاد بدهد. نشان داد که باید از روز اول برای هم بجنگیم. با همین روحیه به جام جهانی رفتیم و عملکرد خوبی داشتیم. امیدوارم شرایط طوری رقم بخورد که کی روش بماند و ایران را به جام جهانی ببرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل