بازدید 2532
در مصاحبه با وبسایت فیفا

دخیا: کاسیاس در اسپانیا بی جانشین است

کد خبر: ۴۸۶۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۵ 31 March 2015
درخشش چشمگیر داوید دخیا در ترکیب منچستریونایتد؛ بخصوص در دو فصل اخیر، سبب شده تا برخی از کارشناسان، بحث فیکس شدن او در تیم ملی اسپانیا بجای کاسیاس را مطرح کنند.

به گزارش "ورزش سه"، افت محسوس کاسیاس در یکی دو سال اخیر که با اعتراضات هواداران رئال نیز مواجه شده، هنوز دل بوسکه را متقاعد نکرده است تا پست دروازه بانی تیم ملی اسپانیا را به دروازه بانی دیگر واگذار کند. 

در حال حاضر پس از کاسیاس، داوید دخیا، اصلی ترین گزینه برای حضور ثابت در تیم ملی به حساب می آید. دروازه بان سابق اتلتیکو در همین رابطه به وبسایت فیفا گفت:" از نظر من، ایکر کاسیاس در حال حاضر دروازه بان ثابت و بی جانشین در تیم ملی است. خودم را هنوز در جایگاهی نمی بینم که بخواهم این پست را از او تحویل بگیرم. 
با این حال نمی توانم کتمان کنم که دوست دارم در جام جهانی بعدی، درون دروازه اسپانیا قرار بگیرم.دیگر دوست ندارم به عنوان دروازه بان ذخیره به جام جهانی بروم و برای رسیدن به این هدف، تمام تلاشم را خواهم کرد. 
خوشبختانه اسپانیای فعلی، مجموعه ای از بازیکنان جوان و با انگیزه است که دوست دارند با ارائه بازی های جذاب و پرگل، شادی و شور را بار دیگر به هواداران بازگردانند. می خواهیم خاطره بد جام جهانی برزیل را از ذهن ها پاک کنیم." 

لازم به ذکر است که اسپانیا در حال حاضر در دور مقدماتی یورو 2016، در گروه خود پس از اسلواکی دوم است و امشب در دیداری دوستانه به مصاف هلند خواهد رفت. دخیا در بازی امشب، دروازه بان اصلی لاروخا خواهد بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار