بازدید 2246
در گفتگو با Panenka y So Foot

رائول: راموس و کاسیاس، شناسنامه رئال هستند

کد خبر: ۴۸۶۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴ 31 March 2015
رائول گونزالس اسطوره رئال مادرید، سال 2010 این باشگاه را به مقصد شالکه ترک کرد. پس از چند فصل بازی برای شالکه و السد، او هم اکنون برای نیویورک کاسموس توپ می زند.

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری گمان می بردند که رائول پس از جدایی از السد، از فوتبال حرفه ای نیز خداحافظی خواهد کرد اما تصمیم او برای بازی در لیگ آمریکا، همه را سورپرایز کرد. اسطوره کهکشانی ها در مورد دوران حضورش در رئال گفت:" هر فصل منتظر بودیم بهترین بازیکنان دنیا به رئال بیایند. به یاد دارم که وقتی آنها به تمرینات اضافه می شدند و انبوه بازیکنان شاخص را در تمرین می دیدند، با خود می گفتند که به واقع من چه چیزی می توانم به این تیم اضافه کنم؟" 

رائول در مورد لقب کهکشانی ها که به رئال داده شده گفت:" با این لقب موافق نیستم و درکش نمی کنم. این مفهوم مربوط به فوتبال نیست و به چیز دیگری تعلق دارد." 

رائول در پاسخ به سوالی در مورد ارزش پیراهن رئال گفت:" در حال حاضر راموس و کاسیاس شناسنامه رئال هستند و برای هواداران یک الگوی مناسب. هرچند بازیکنانی غیراسپانیایی در رئال فعلی حضور دارند که سالهاست برای این تیم بازی می کنند و به خوبی با ارزش های این باشگاه آشنایی دارند.آنها به خوبی می دانند که پیراهن رئال چه ارزشی دارد." 

اسطوره مادریدی ها در مورد احتمال روی آوردن به مربیگری گفت:" هنوز نمی دانم مربی خواهم شد یا خیر اما اگر روزی به این حرفه مشغول شوم، از فلسفه دل بوسکه و والدانو پیروی خواهم کرد."

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر