بازدید 2417
حرف قرباني، حرف همه ما بود

شکوری: فوتبالیست ها، مظلوم هستند

کد خبر: ۴۸۶۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱ 31 March 2015
هادي شکوري درباره شرايط فعلي تيم و بازيکنان صبا گفت: خوشبختانه شرايط بازيکنان از نظر روحي و رواني بهتر شده است و بازيکنان با حضور مستمر در تمرينات، خود را براي بازي پيش رو آماده مي‌ کنند. ديروز نيز مبلغي به حساب بازيکنان تيم واريز شده است و همين موضوع باعث شده، بچه ها کمي سرحال بيايند و از نظر روحي به وضعيت مطلوبي برسند.

به گزارش "ورزش سه"، وی در ادامه گفت: متاسفانه بازیکنان فوتبال، مظلوم واقع شده اند. تاکنون صحبت هایی راجع به اتحادیه بازیکنان فوتبال شده است، اما هیچ حرکتی در این زمینه انجام نمی‌ شود، در زمینه مسائل مالی به فوتبالیست ها اجحاف زیادی می‌ شود، هرکداممان از چند باشگاه طلب داریم، اما عملا پولی به ما داده نمی‌ شود و شما فکر کنید در حالیکه شرایط انقدر بد است و دستمان خالی می‌ شود، باید برویم اداره مالیات و آنجا هم مالیات پول قرارداد گرفته نشده را بدهیم.

شکوری در پایان راجع به منع پیروز قربانی از حضور در تمرینات صبا گفت: چند روز پیش جلسه ای داشتیم و بنده در آنجا به مسئولین محترم تیم گفتم که صحبت های مطرح شده از جانب آقا پیروز، حرف همه بچه ها بوده است و نباید او به دلیل احقاق حق همه بچه ها از حضور در تیم محروم شود. به ما عنوان شد که انشالله به زودی این مشکل نیز حل می‌ شود و آقای قربانی نیز به تیم باز می‌ گردد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل