بازدید 2563
فقط هیات رئیسه فدراسیون می‌تواند در مورد سرمربی تیم ملی نظر قطعی بدهد

بهروان: کی روش برود باید غرامت بدهد

کد خبر: ۴۸۶۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۳ 31 March 2015
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ادعا می کند اگر کی روش بخواهد از فوتبال ایران برود، باید به فدراسیون فوتبال غرامت بدهد.

غلامرضا بهروان در این باره به "ورزش سه" گفت: هم فدراسیون و هم کی روش می توانند قراردادشان را یک طرفه فسخ کنند اما یک شرط وجود دارد و آن هم این است که کسی که قرارداد را یک طرفه فسخ کرده باید غرامت بدهد. بنابراین اگر کی روش بخواهد از فوتبال ایران برود، باید به فدراسیون فوتبال غرامت بپردازد.

او همچنین ادعا می کند که فقط هیات رئیسه فدراسیون فوتبال می تواند درباره جدایی کی روش تصمیم گیری کند: من قبلا هم گفته ام که اشخاص نمی تواند در مورد جدایی کی روش اظهارنظر کنند یا بگویند ایشان باید بماند یا برود. فقط هیات رئیسه فدراسیون فوتبال است که می تواند تشکیل جلسه بدهد و در این باره تصمیم قطعی بگیرد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون ادامه داد: تا حالا کوچکترین بحثی در مورد جدایی کی روش مطرح نشده است. تصمیم هیات رئیسه هم پیش از عید بر ادامه کار آقای کی روش بود و بنابراین فکر نمی کنم فدراسیون فوتبال مخالف حضور او باشد.

اما نکته عجیب اینجاست که با وجود اینکه کی روش اعلام کرده بعد از بازی با سوئد از هدایت تیم ملی کنار می کشد سازمان لیگ در حال بررسی برنامه پیشنهادی او در سال 94 است. بهروان در این باره توضیح می دهد: ما با رفتن آقای کی روش کاری نداریم. ما باید برنامه هایمان طبق خواسته های سرمربی تیم ملی اجرا کنیم در مورد اینکه آیا کی روش می رود یا می ماند بهتر است آقای کفاشیان جواب نهایی را بدهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی