بازدید 3534

درخواست وزیر خارجه فراری یمن از کشورهای عربی

کد خبر: ۴۸۶۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵ 31 March 2015
وزیر خارجه فراری یمن در عربستان، خواستار حمله زمینی خارجی به کشورش شد و گفت که «عبدربه منصور هادی» نیز درخواست پیوستن یمن به شورای همکاری را به ریاض خواهد داد.

ه گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «ریاض یاسین» وزیر خارجه فراری یمن که اکنون در عربستان سعودی به سر می‌برد گفت: ما خواستار حمایت زمینی در اسرع وقت ممکن هستیم و می‌دانیم که پاسخ به این درخواست مثبت است.

شبکه العربیه اعلام کرد که وی با تکرار ادعاهای خود علیه انصارالله و ایران گفت: حوثی‌ها می‌خواهند یمن و هرچه در آن است را نابود کنند. آنها می‌خواهند به هر وسیله‌ای که شده وارد عدن شود و حتی تلاش کرده ضد هوایی‌های تحت اختیارش را به یکی از زندان‌ها منتقل کند.

یاسین افزود: ما یک کارگروه مشترک با «عبدربه منصور هادی» و وزرای حاضر در عربستان، در ریاض تشکیل خواهیم داد. هادی نیز درخواست پیوستن به شورای همکاری [خلیج فارس] را به ریاض ارائه خواهد کرد تا با گسترش دامنه فعالیت‌های ایران مقابله کند.

وزیر خارجه  فراری یمن گفت که زمان عملیات «توفان» اراده منوط به زمان تحقق اهداف شروع آن است .

وی بدون ارائه هیچ مدرکی گفت که اغلب آسیب‌های وارده به غیرنظامیان یمنی از سوی انصارالله و نیروهای «علی عبدالله صالح» صورت گرفته است.بمباران اردوگاه آوارگان در استان «حجة» نیز از سوی نیروهای صالح صورت گرفته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار