بازدید 2816
کاشانی خبر داد:

پاداش 1000 دلاری در صورت شکست عربستان

کد خبر: ۴۸۶۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹ 31 March 2015
مراسم پیش از بازی تیم فوتبال امید ایران و عربستان برگزار شد.

به گزارش ایسنا مراسم پیش از بازی ایران و عربستان در چارچوب مرحله نخست انتخابی المپیک ریو، در محل اردوی تیم ملی فوتبال امید در هتل اوین و با حضور خانواده سه شهید کشاورز، دادخواه و صادقی و همچنین همراهی 23 کودک معلول تحت سرپرستی موسسه خیریه امام رضا (ع) برگزارشد.

حبیب کاشانی مدیر تیم امید ایران در این مراسم با بیان این که "آرامش و امنیت کشور را مدیون جوانان چنین خانواده‌هایی هستیم که بدون هیچ چشمداشتی از جان خود گذشتند تا بتوانیم بدون هیچ دغدغه‌ای کنار هم باشیم" اظهار کرد: کودکان معلول و خانواده شهدا دردانه‌های خداوند هستند و من از این‌ها عزیزتر نزد خدا کسی را نمی‌شناسم و از آنها می‌خواهم در مسیری که در پیش روی تیم امید است ما را دعا کنند.

کاشانی با تشکر از اسلامیان به دلیل اهدای یک سکه بهار آزادی به بازیکنان امید پس از برد افغانستان گفت: از آقای هدایتی نیز تشکر می‌کنم که همیشه و همه جا پشتیبان ما و تیم امید است. او قول داده در صوررت برد عربستان به کادر فنی و بازیکنان نفری 1000 دلار پاداش بدهد.

وی ادامه داد: از حمایت‌های مالی و معنوی شهردار تهران نیز ممنونم چون اعلام کردند در جهت صعود تیم به المپیک از هیچ کمکی دریغ نخواهند کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل