بازدید 6647

18 نفر مصدوم و 4 تصادف در اتوبان آبیک

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک گفت: با وقوع چهار تصادف در شب گذشته 18 نفر مصدوم شدند که از این تعداد، 13 نفر روانه بیمارستان شدند.
کد خبر: ۴۸۶۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰ 31 March 2015
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک گفت: با وقوع چهار تصادف در شب گذشته 18 نفر مصدوم شدند که از این تعداد، 13 نفر روانه بیمارستان شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ رجبی اظهار کرد: شب گذشته در محور اتوبان شهرستان آبیک یک دستگاه تریلی با یک دستگاه خودروی پژو پرشیا برخورد کرد که بر اثر این برخورد که مقابل پادگان جوادنیا صورت گرفت، سه نفر مجروح شدند.

وی افزود: همچنین در طی برخورد تریلی با پژو پرشیا با ایجاد ترافیک، یک دستگاه پراید نیز دچار حادثه شد و یک نفر از سرنشینان خودروی پراید مصدوم شد.

رئیس جمعیت هلالاحمر شهرستان آبیک بیان کرد: همچنین شب گذشته بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با یک دستگاه خودروی سمند چهار نفر آسیبدیده و مجروح شدند.

رجبی اضافه کرد: در شب گذشته یک دستگاه خودروی ال90 مقابل آمادگاه اصلی و عمومی شهرستان آبیک بر اثر واژگونی منحرف شد که این حادثه سبب مجروحیت و زخمی شدن پنج نفر از سرنشینان این خودرو شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه شب گذشته، محور اتوبان شهرستان آبیک علاوه بر شلوغ بودن و پرترافیک بودن، لغزنده و بارانی نیز بوده است که میتوان علت اصلی تصادفات شب گذشته را سرعت غیرمجاز رانندگان عنوان کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار