بازدید 2755

جنگنده های عربستان باز هم ضالع یمن را بمباران کردند

جنگنده های عربستان مناطقی از استان ضالع در جنوب یمن را بمباران کردند.
کد خبر: ۴۸۶۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵ 31 March 2015
جنگنده های عربستان  مناطقی از استان ضالع در جنوب یمن را بمباران کردند.

به گزارش پایگاه خبری یمنی الخبر، جنگنده های عربستان پنج بار اردوگاه جرباء و تیپ زرهی در استان ضالع را بمباران کردند، به طوری که همچنان دود غلیظ ناشی از انفجار از داخل اردوگاههای وابسته به این تیپ مشاهده می شود. 

از سوی دیگر جنگنده های مهاجم سعودی در پنج نوبت با هدف قرار دادن ایستگاههای سوخت، خساراتی به این ایستگاهها وارد کردند و به کامیونهای حامل مواد غذایی در منطقه یریم در مسیر صنعا - تعز حمله کردند.

بر اساس این گزارش، جنگنده های مهاجم دو ایستگاه سوخت رسانی در منطقه یریم از توابع استان اب را منهدم و کامیونهای حامل نفت در این منطقه را هدف قرار دادند که بر اثر این بمبارانها، به ایستگاههای سوخت رسانی آسیب زیادی وارد شد . در این حادثه 20 غیر نظامی کشته و یا زخمی شدند. 

پایگاه خبری الخبر افزود: بر اثر حمله هوایی جنگنده های سعودی یکی از کامیون های مواد غذایی در مسیر صنعا - تعز نیز منهدم و به خانه ها و مغازه های این منطقه آسیب جدی وارد شد. 

عربستان سعودی با کمک متحدان عربی اش از پنجشنبه گذشته حملات هوایی علیه کشور یمن آغاز کرده اند که در این حملات صدها غیرنظامی یمنی کشته شده اند . 

در بمباران دیروز یک اردوگاه پناهجویان یمنی از سوی هواپیماهای عربستانی، بیش از 300 غیرنظامی از جمله دهها کودک و زن کشته و مجروح شدند. 

جنبش مردمی انصارالله پس از ماه ها تظاهرات مسالمت آمیز مردمی در یمن، از تابستان سال گذشته برای مبارزه با فساد و تروریسم، کنترل صنعا پایتخت این کشور را به دست گرفته است. 

منبع: ایرنا

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار