بازدید 3380

تاکید ایتالیا بر لغو تحریم‌های علیه روسیه

وزیر امور خارجه ایتالیا تاکید کرد که اروپا بدون روسیه قادر نخواهد بود تهدیدهای امنیتی از سوی شبه‌نظامیان در کشورهای مالی، پاکستان و لیبی را خنثی کند.
کد خبر: ۴۸۶۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶ 31 March 2015
 وزیر امور خارجه ایتالیا تاکید کرد که اروپا بدون روسیه قادر نخواهد بود تهدیدهای امنیتی از سوی شبه‌نظامیان در کشورهای مالی، پاکستان و لیبی را خنثی کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، پائولو جنتیلونی، وزیر امور خارجه ایتالیا معتقد است که اتحادیه اروپا به شدت بر بحران اوکراین متمرکز شده و مشکلات مهم دیگر را فراموش کرده است.

وی هشدار داد: اعزام حافظان صلح بین المللی به جنوب شرق اوکراین برای دست یابی به راه حل صلح آمیز درخصوص این درگیری موثر نخواهد بود و ما خواهان لغو برخی تحریم‌های اعمال شده علیه روسیه هستیم.

ایتالیا در پی تحریم‌های اعمال شده از سوی روسیه در واکنش به تحریم‌های مشابه اتحادیه اروپا با ممنوعیت در واردات مواد غذایی و دیگر اقلام ضربه شدیدی خورده است. به همین خاطر پائولو جنتیلونی به ماتو رنتزی، نخست وزیر ایتالیا توصیه کرد تا روابط با مسکو را از سر گیرد.

این در حالی است که ماتئو رنتزی به خاطر دعوت از ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه برای سفر رسمی به ایتالیا از سوی بروکسل و واشنگتن مورد انتقاد شدید قرار گرفت.

از مارس 2014 میلادی کشورهای غربی به خاطر ادعای مشارکت روسیه در درگیری‌های اوکراین تحریم‌هایی را علیه مسکو اعمال کرده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار