بازدید 13251

هشدار بروجردی به عربستان

رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس با تأکید بر اینکه تجاوز عربستان به ملت مظلومی مانند یمن قدرت‌نمایی نیست بلکه نمایش ضعف است، گفت: آل‌سعود حمله به یمن را پایان دهد.
کد خبر: ۴۸۶۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱ 31 March 2015
رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس با تأکید بر اینکه تجاوز عربستان به ملت مظلومی مانند یمن قدرت‌نمایی نیست بلکه نمایش ضعف است، گفت: آل‌سعود حمله به یمن را پایان دهد.

علاءالدین بروجردی نماینده مردم بروجرد و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به تجاوز عربستان به یمن اظهار داشت: سلمان بن عبدالعزیز (پادشاه هفتم عربستان) مسیر صدام را می‌رود؛ عربستان نباید فراموش کند زمانی که صدام به ایران حمله کرد، تعداد زیادی از کشورها وی را همراهی کردند اما در نهایت علیرغم همه آن همراهی‌ها و کمک‌ها شکست مفتضحانه‌ای را متحمل شد و سرنوشت صدام را نیز همه جهانیان دیدند.

وی افزود: حمله به یک کشور اسلامی و ملت مظلومی مانند یمن که از حداقلی‌ترین امکانات برخوردار هستند، یک قدرت‌نمایی نیست بلکه نمایش ضعف است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بر همین اساس تأکید کرد: به همین دلیل افکار عمومی جهان اسلام انتظار دارد آل‌سعودی که مدعی حمایت از مسلمانان است، به این تجاوز هر چه سریعتر پایان دهد و شرایطی را ایجاد نکند که این بحران گسترش یابد.

بروجردی در پایان خاطرنشان کرد: تجربه تاریخی نشان داده که کشورها هر اندازه هم که ضعیف باشند در مقابل تجاوز خارجی می‌ایستند، مقاومت می‌کنند و بالاخره متجاوز را شکست می‌دهند، کاری که ملت افغانستان با اتحاد جماهیر شوروی زمانی که یک ابرقدرت بود، انجام دادند گواه بر این مسئله است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان