بازدید 7656

اولویتهای اقتصادی دولت در سال ۹۴

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه دولت در سال 93 دو اولویت اصلی برای خود مشخص کرده بود، گفت:دولت تلاش کرد نرخ تورم را مهار کند و دیپلماسی فعالی در عرصه بین المللی داشته باشد.
کد خبر: ۴۸۶۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱ 31 March 2015

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما, محمد نهاوندیان در مصاحبه با رادیو گفتگو اظهار داشت : دولت توانست نرخ تورم به پانزده درصد کاهش دهد و خروج از رکورد و رونق اقتصادی را در دستور کار خود قرار داد که سال 94 قدم های بلندتری برای این کار برخواهد داشت.

نهاوندیان با بیان اینکه فضای اقتصادی کشور نسبت به قبل امیدوارانه تر شده است ، گفت : در عرصه سیاست خارجی و مذاکرات هسته ای تلاش کردیم عزت ، حکمت و منطق ملت ایران را به خوبی به نمایش بگذاریم و خوشبختانه امروز ایران توانسته با رویکرد مودبانه و منطقی افکار عمومی جهان را همسو با خود قرار دهد و این در حالی است که اکنون در اردوگاه دشمن شاهد احتلافاتی هستیم.

رئیس دفتر رئیس جمهور به روابط با همسایگان نیز اشاره کرد و افزود : در حال حاضر مناسبات دوستانه ای میان ایران و این کشورها وجود دارد و از حالت بد بینانه ای که بعضا وجود داشت ،خارج شده است.

نهاوندیان در باره اولویت های دولت در سال 94 نیز گفت : در سال جدید در دولت به صورت جدی رونق اقتصادی را دنبال می کنیم و بر روی ایجاد فرصت ها ی شغلی برای جوانان متمرکز خواهیم بود در واقع رونق اقتصادی و اشتغال زائی ، اولویت های نخست دولت در سال جاری خواهد بود.

نهاوندیان ادامه داد: با ایجاد اشتغال برخی از اهداف فرهنگی دولت از جمله ایجاد امید در جامعه و مقابله با نا امنی های ناشی از بیکاری نیز محقق خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی