بازدید 5234

روسیه ارتش کامل در کریمه مستقر کرده است

وزیر دفاع روسیه اعلام کرد: مسکو ارتش کاملی در کریمه مستقر کرده که برای دفاع از این منطقه توانایی کافی دارد.
کد خبر: ۴۸۶۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴ 31 March 2015
سرگئی شایگو وزیر دفاع روسیه اعلام کرد: مسکو ارتش کاملی در کریمه مستقر کرده که برای دفاع از این منطقه توانایی کافی دارد.

به گزارش ایرنا به نقل از وزارت دفاع روسیه، شایگو روز دوشنبه در جمع مقام های نظامی ارشد روس خاطرنشان کرد: روسیه اواخر سال گذشته تشکیل گروه های نظامی کامل در کریمه را به پایان رساند. در این منطقه 96 واحد و یگان نظامی مستقر شده است.

وی افزود: توانمندی دفاعی منطقه کریمه در آینده نیز تقویت خواهد شد به طوری که نیرو و تسلیحات بیشتری در آنجا مستقر خواهد شد.

شایگو به دستور ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه در مورد کریمه اشاره کرد که در آن بر ضرورت ایجاد مجموعه واحدی از نیروهای زمینی، دریایی و هوایی در منطقه کریمه برای دفاع از منافع ملی روسیه تاکید شده بود.

وزیر دفاع روسیه گفت: با استقرار این واحدهای نظامی، نیروهای روسیه در کریمه می توانند از منافع ملی کشور در دریای سیاه و حوزه فدرال کریمه دفاع کرده و وظایف محوله برای حضور دریایی روسیه در مدیترانه و آب های بین المللی را انجام دهند.

وی افزود: سال گذشته ناوگروه روسیه شامل شش ناو از ناوگان های دریای سیاه، شمال و دریای بالتیک توانست حضور نظامی روسیه در دریای مدیترانه را تامین کند.

روسیه یک سال پیش به دنبال برگزاری همه پرسی در کریمه با امضای قراردادی این منطقه را به قلمرو خود ملحق کرد.

در طول این یک سال روسیه انواع تسلیحات پیشرفته از جمله سامانه های موشکی سطح به دریای باستیون، تسلیحات پدافند موشکی اس-300 و یک اسکادران جنگنده های سوخو در شبه جزیره کریمه مستقر کرده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل