بازدید 8555

طوفان تاکستان ۸۶ مصدوم داشت

فرماندار تاکستان با اعلام آمار جدید مجروحان طوفان عصر روز دوشنبه در این شهرستان گفت: در پی وقوع این حادثه 86 تن دچار آسیب دیدگی و مصدومیت شدند.
کد خبر: ۴۸۶۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۳ 31 March 2015
فرماندار تاکستان با اعلام آمار جدید مجروحان طوفان عصر روز دوشنبه در این شهرستان گفت: در پی وقوع این حادثه 86 تن دچار آسیب دیدگی و مصدومیت شدند.

ایرج حیدری دوشنبه شب در گفت‌وگو با ایرنا با بیان اینکه پیش از این آمار مصدومان 20 تن بود، افزود: 68 تن از آسیب دیدگان طوفان تاکستان به صورت سرپایی مداوا شدند.

وی اضافه کرد: 17 تن از مصدومان این حادثه نیز در مراکز درمانی تاکستان بستری شدند و یک تن نیز برای درمان به قزوین اعزام شد.

فرماندار تاکستان، علت بیشتر مصدومیت ها در این حادثه را ریزش آوار منازل فرسوده خواند و گفت: هم اکنون با کمک نیروهای امدادی، نیروی انتظامی، سپاه و بسیج شرایط این شهرستان عادی است.

حیدری با اشاره به قطعی برق در برخی مناطق شهر دانسفهان در پی طوفان عصر دوشنبه گفت: پست 63کیلوواتی برق این شهر دچار آسیب دیدگی شده است و هم اکنون با حضور نیروهای بخش فوریت شرکت توزیع برق برای رفع این مشکل تلاش می شود.

وی با اشاره به قطعی برق در شش روستای شهرستان تاکستان به دلیل وقوع طوفان و باد شدید، افزود: برق چهار روستا وصل شده اما بدلیل شدت آسیب دیدگی به زیرساخت ها برق روستاهای یاری آباد و لوشکان هنوز وصل نشده است.

فرماندار تاکستان گفت: با هماهنگی نیروهای امدادی، نیروی انتظامی، سپاه و بسیج حادثه دیدگان در این 2 روستا به طور موقت در مکان های مناسب اسکان داده شده اند.

حیدری با بیان اینکه طوفان تاکستان تعدادی از درختان در مناطق مختلف را قطع و به چند خودرو نیز آسیب وارد کرد، افزود: تا زمان بررسی کامل نمی توان برآوردی از میزان خسارات وارد شده ارایه کرد.

وی اظهار داشت: ستاد مدیریت بحران شهرستان تاکستان برای مقابله با حوادث احتمالی غیرمترقبه به حالت آماده باش کامل درآمده است.

شهرستان تاکستان به مرکزیت تاکستان دارای 172هزار نفر جمعیت است و در غرب استان قزوین قرار دارد.

تاکستان یکی از مناطق بادخیز کشور به شمار می رود به طوری که بزرگترین نیروگاه بادی خاورمیانه در این شهرستان احداث شده است.

طوفان روز دوشنبه در مناطق غرب و جنوب غربی استان قزوین علاوه بر تاکستان بخش هایی از شهرستان بویین زهرا را نیز درنوردید.

پیش از این هواشناسی قزوین پیش بینی کرده بود که برای روز دوشنبه آسمان این استان، ابری در برخی ساعات همراه با بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید همراه است.

هواشناسی قزوین همچنین پیش بینی کرده است که برخی مناطق این استان روز سه شنبه با وزش باد نسبتا شدید روبه رو خواهد شد. 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل