بازدید 15104
۵

توافق هسته‌اي، جايزه‌اي براي تجاوزگري ايران!

بنیامین نتانیاهو روز نخست وزیر اسرائیل روز دوشنبه بار دیگر از توافق مورد مذاکره گروه پنج بعلاوه یک با ایران انتقاد کرد
کد خبر: ۴۸۶۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۰ 30 March 2015
روزنامه جروزالم پست نوشت بنیامین نتانیاهو روز نخست وزیر اسرائیل روز دوشنبه بار دیگر از توافق مورد مذاکره گروه پنج بعلاوه یک با ایران انتقاد کرد و گفت این توافق جایزه ای برای تجاوزی گری های ایران خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، جروزالم پست افزود نتانیاهو هشدار داد اسرائیل و دیگر کشورهای مسئول و میانه رو در خاورمیانه، زودتر از دیگران تحت تاثیر عواقب توافق مورد مذاکره با ایران در لوزان قرار خواهند گرفت.

نتانیاهو افزود توافق کنونی مورد مذاکره در لوزان این پیام را می فرستد که تاوانی برای تجازگری وجود ندارد و در عوض جایزه ای برای تجاوزگری ایران وجود دارد. وی همچنین ازمذاکره کنندگان کشورهای گروه پنج بعلاوه یک به خاطر بستن چشمان خود بر شورشیان حوثی تحت حمایت ایران در یمن که به اشغال مناطق بیشتری از یمن ادامه می دهند، انتقاد کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۵
چه وقاحتی 60 ساله کشوری رو اشغال و هر روز بر مساحت خود میافزایند و عضو ان پی تی نیست و بمب اتم داره و داعیه صلح و عدم تجاوز گری و... هم داره
عجب رویی داره خدائیش
احتمالا از نظر ایشان کشور مسئول و میانه‌رو منطقه عربستان و قطر هستند،
تا کور شود چشم هرآنکس نتواند دید
خدایا این چقدر پر رو است! کدوم تجاوزگری؟ ما کی به کدوم کشور تجاوز کردیم؟ انگار همین یه سال پیش بود که اسرائیل به غزه تجاوز کرد و بیش از 2000 نفر رو قتل عام کرد و با این وجود اینقدر رو داره که به ما بگه تجاوزگر؟!
صهیونیزم بایستی نابود بشه
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی