بازدید 5311

رزمایش واحدهای پدافند هوایی در شرق روسیه

رزمایش واحدهای پدافند هوایی روسیه در مناطق شرق این کشور آغاز شد و روسیه پیشرفته ترین موشک های پدافند هوایی خود از جمله موشکهای اس-400 را بکار می گیرد.
کد خبر: ۴۸۶۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸ 30 March 2015
رزمایش واحدهای پدافند هوایی روسیه در مناطق شرق این کشور آغاز شد و روسیه پیشرفته ترین موشک های پدافند هوایی خود از جمله موشکهای اس-400 را بکار می گیرد.

به گزارش ایرنا به نقل از وزارت دفاع روسیه، رزمایش واحدهای پدافند هوایی این کشور روز دوشنبه در مراکز نظامی استان پریموریه و جمهوری بوراتیا در شرق روسیه آغاز شده است.

در این رزمایش چندین هنگ موشکی و نیز واحدهای هوایی مستقر در شرق روسیه شرکت دارند و در آن اقدامات نظامی و تاکتیکی برای دفع حملات هوایی و موشکی دشمن فرضی تمرین می شود.

در گزارش وزارت دفاع خاطرنشان شده است: 50 وسیله و هدف پرنده برای استفاده در رزمایش در نظر گرفته شده است و موشک ها و آتشبارهای ضدهوایی ازجمله تسلیحات موشکی اس-400 و اس-300، موشک های پدافند هوایی تور، اوسا و آتشبارهای استرلا-10 و تونگوسکا به نابودی این اهداف می پردازند.

رزمایش واحدهای پدافند هوایی خاور روسیه تا چهار روز دیگر ادامه خواهد داشت و در آن آمادگی رزمی نیروهای مستقر در این منطقه ارزیابی خواهد شد.

روسیه در یک سال اخیر که با کشورهای غربی به سرپرستی آمریکا بر سر مساله اوکراین اختلاف یافته است به طور منظم در مناطق مختلف این کشور رزمایش برگزار می کند.

آخرین رزمایش روسیه دو هفته پیش در مناطق قطبی و شمال غرب این کشور برگزار شد و در جریان آن نیروهای هوابرد روسیه در مناطق مجاور قطب شمال در خاک این کشور نیرو پیاده کردند.

روسیه از اهداف و تحرکات نظامی آمریکا در خاور دور هم نگران است و مقامهای روس در یک هفته اخیر از تصمیم آمریکا برای استقرار تسلیحات پدافند موشکی در کره جنوبی انتقاد کرده اند.

به عقیده کارشناسان، رزمایش واحدهای هوایی خاور روسیه با توجه به تشدید حضور نظامی آمریکا در مناطق خاور دور و کشورهای این منطقه ازجمله کره جنوبی و ژاپن انجام می گیرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار