بازدید 2654

۵۰ هزار پلیس تامین‌کننده امنیت مسافران نوروزی

افزون بر 50 هزار نفر از نیروهای انتظامی با شرکت در طرح نوروزی، امنیت و آرامش را برای مسافران فراهم کرده اند.
کد خبر: ۴۸۶۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲ 30 March 2015
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی (ناجا) گفت: افزون بر 50 هزار نفر از نیروهای انتظامی با شرکت در طرح نوروزی، امنیت و آرامش را برای مسافران فراهم کرده اند.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ حسین اشتری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در زاهدان افزود: خدمات انتظامی به مسافران در ایام نوروز بسیار مطلوب بوده و براساس آخرین آمارها، افزایش سفرها و کاهش تصادفات جاده ای حاکی از همکاری و همرایی خوب مردم با پلیس است.

وی ادامه داد: در ایام نوروز نیروهای پلیس راه و راهنمایی و رانندگی به همراه چندین هزار نیروی کمکی به مسافران خدمات رسانی می کنند.

فرمانده نیروی انتظامی همچنین انسداد مرزها را بسیار مهم عنوان و اظهارکرد: در این زمینه تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفته و امیدواریم در سال 94 نیز با توجه به اهمیت این مسئله بحث انسداد مرزها با قوت بیشتری ادامه داشته باشد.

اشتری ادامه داد: از آنجا که در برخی مناطق انسداد مرزها ضرورت دارد برنامه ریزی لازم انجام شده است و در این راستا کمک مجموعه های دولتی بسیار موثر خواهد بود زیرا این انگیزه نیز در ستاد کل نیروهای مسلح، نیروهای انتظامی و همه مجموعه وزارت کشور وجود دارد.

وی همچنین درخصوص تجهیزات اپتیکی و امکانات مورد نیاز انسداد مرزها گفت: این تجهیزات تاکنون افزایش داشته است و امسال نیز تجهیزات مراقبتی و امکانات مورد نیاز مرزبانی افزایش می یابد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی عنایت ویژه به موضوع انسداد مرز دارند؛ امیدورایم مصوبات این حوزه عملیاتی شود و بتوانیم از اعتبارات و امکانات در نظر گرفته شده در این زمینه استفاده کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی وضعیت امنیتی سیستان وبلوچستان را مطلوب توصیف کرد و گفت: با بررسی اوضاع امنیتی گذشته استان می توان ادعا کرد که وضعیت امنیت این استان به مراتب بهبود یافته است و مردم در کمال آسایش و آرامش زندگی می کنند.

اشتری ادامه داد: امنیت موجود حاصل خون پاک شهدا و همکاری مطلوب و مناسب نیروهای انتظامی، امنیتی، اعضای شورای تامین، استاندار و همه مردم این استان است.

وی گفت: افزایش شمار گردشگران و سفرهای نوروزی هموطنان به این استان نشان دهنده امنیت و آرامش منطقه است.

فرمانده نیروی انتظامی اظهار داشت: اگر تا حدودی نگرانی ناشی از همسایگی با دو کشور افغانستان و پاکستان وجود دارد آن هم با تلاش و جدیت نیروهای انتظامی و امنیتی و همکاری خوب مردم برطرف خواهد شد.

وی در زمینه برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر در سیستان وبلوچستان گفت: اینک اشراف اطلاعاتی خوبی بر منطقه داریم و تحرکات و اقدامات اشرار و باندهای قاچاق مواد مخدر به خوبی رصد می شود.

وی اظهار امیدواری کرد که با اقدامات پیشگیرانه و پیش دستانه که دستگاه های مختلف و نیروی انتظامی دارند امسال بیش ازپیش در این زمینه موفق عمل کرده و مانع تحرک قاچاقچیان سوخت و ورود اتباع غیرمجاز به کشور شویم.

وی هدف از سفرش به سیستان وبلوچستان را بررسی و رفع مسائل و مشکلات نیروهای مرزبانی و انتظامی ذکر کرد.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: با وجود نبود ثبات کامل امنیتی و حراستی در دو کشور افغانستان و پاکستان، جمهوری اسلامی ایران با اقتدار کامل از مرزهای خویش پاسداری می کند و همچنین با قاطعیت مانع ورود مواد مخدر، اتباع بیگانه غیرمجاز، اشرار و اخلال گران نظم و امنیت عمومی به داخل کشور می شود.

اشتری ابراز امیدواری کرد با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب و همدلی و همراهی مطلوب تمام دستگاهای امنیتی، نظامی، انتظامی و قضایی و همچنین غنای فرهنگی بالای مردم ایران اسلامی احساس آرامش و امنیت بیشتر را در سال جدید برای مردم کشور به ارمغان بیاوریم.

فرمانده نیروی انتظامی صبح امروز وارد زاهدان شد و پس از نشست با فرماندهان مرزبانی و انتظامی استان به منظور دیدار با مرزبانان عازم برخی مناطق مرزی سیستان وبلوچستان شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها