بازدید 10624
۹
هشدار به مسافرانی که مبدا یا مقصدشان غرب، شمال غرب و پیرامون البرز است

آخرین وضعیت پیش‌بینی آب‌وهوا و ترافیک؛ دوشنبه دهم فروردین

با وارد شدن به دهمین روز فروردین ماه 94 و با توجه به بارندگی های خوبی که در روزهای گذشته بسیاری از مناطق کشورمان را در برگرفته، حالا می‌توان ادعا کرد که از نظر بارندگی، سال جدید به غایت خوب آغاز شده و توانسته اندکی از رنج نگرانی‌هایمان نسبت به خشکسالی، بکاهد. البته با ذکر این نکته مهم که بارندگی‌ها موجب شده که نگرانی از اوضاع جاده‌ها فزونی یابد.
کد خبر: ۴۸۶۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴ 30 March 2015
بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته، امروز بارش باران در استان های غربی، شمال غربی و مرکزی و بارش برف در ارتفاعات این مناطق انتظار می‌رود که معنای آن، اختلال در تردد در جاده های کوهستانی است.

به گزارش «تابناک»، با وارد شدن به دهمین روز فروردین ماه 94 و با توجه به بارندگی های خوبی که در روزهای گذشته بسیاری از مناطق کشورمان را در برگرفته، حالا می‌توان ادعا کرد که از نظر بارندگی، سال جدید به غایت خوب آغاز شده و توانسته اندکی از رنج نگرانی‌هایمان نسبت به خشکسالی، بکاهد.

البته بارندگی ها همانقدر که خرسند کننده است، بابت لغزنده کردن جاده ها و سختی هایی که مسافران بعد از بارندگی متحمل می‌شوند، نگرانی آور نیز هست. اینقدر که سازمان هواشناسی درباره تبعات آن در ترافیک اخطاریه صادر کند و هشدار بدهد. در بخشی از این اخطاریه برای امروز (دوشنبه) می‌خوانیم:

«بارش باران گاهی با رعدو برق و وزش باد در استانهای آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، غرب کرمانشاه، ، شمال خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهار محال و بختیاری، زنجان، قزوین، البرز و تهران و بارش برف در مناطق کوهستانی استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و دامنه های البرز در استانهای زنجان، قزوین، البرز و تهران پیش بینی می‌شود و از این رو توصیه می شود اقدامات لازم جهت جلوگیری از خسارتهای احتمالی به کار گرفته شود.»

آخرین وضعیت ترافیک

پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از بارش باران در ۱۶ استان کشور و ترافیک نیمه سنگین در محور کرج چالوس خبر داد.

بنابر اعلام پلیس راهنمایی و رانندگی، در محور کرج چالوس از سه راهی دیزین تا کندوان, از مرزن آباد تا دزدبن و از سیاه بیشه تا پل زنگوله ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

بر اساس این گزارش، سایرمحورهای مواصلاتی کشور از ترافیک روانی برخوردار هستند.

سرهنگ رحمانی، سرپرست مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور در پایان از همه رانندگان تقاضا کرد که پیش از شروع سفر از طریق شماره‌های 88255555 و 120 وضعیت به‌هنگام راه‌های کشور را مطلع شوند.

آخرین وضعیت آب و هوا و تغییرات جوی

با توجه به پیش‌بینی های جوی که در اخطاریه سازمان هواشناسی مرور شد، به نظر می‌رسد که هوای بارانی امروز نواحی غربی، شمال غربی و مرکزی کشور فراگرفته باشد و این وضعیت تا ساعات آینده و فردا ادامه داشته باشد.

برابر آخرین اخبار دریافتی در استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل، ایلام، البرز، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، زنجان، قزوین، قم، کهگیلویه‌وبویراحمد، گیلان، لرستان، مرکزی، همدان و تهران بارش باران گزارش شده است. سایر محورهای مواصلاتی کشور نیز از جوی آرام  برخوردار هستند.

وضعیت جوی استان‌های کشور این گونه پیش بینی می‌شود؛

آخرین وضعیت پیش‌بینی آب‌وهوا و ترافیک؛ دوشنبه دهم فروردین
آخرین وضعیت پیش‌بینی آب‌وهوا و ترافیک؛ دوشنبه دهم فروردین
آخرین وضعیت پیش‌بینی آب‌وهوا و ترافیک؛ دوشنبه دهم فروردین
آخرین وضعیت پیش‌بینی آب‌وهوا و ترافیک؛ دوشنبه دهم فروردین
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۹
از بارش های خوب امروز بسیار خرسند شدم من از دیروز در شهر همدان هستم و از صبح امروز از پشت پنجره یکی از ویلاهای منطقه توریستی گنجنامه بارش زیبای باران را تماشا کردم جای همه شما خالی ....باز باران با ترانه...
پاسخ ها
عسل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
آی لاو یو تابناک میفرستادی
خدایا نعمت برف وباران را به ما عطانمودی سپاسگزاریم بنده هم ایام عید همدان بودم بسیار بارش زیبایی می بارید.
زينال شد شما نظر ندي لطفاً
زینال عزیز بسیار خوشحالم که شهر ما را برای مسافرت انتخاب کردی امیدوارم در شهر همدان بهت خوش بگذره دوست داشتم ببینمت و افتخار این را داشته باشم با هم عکسی به یادگاری داشته باشیم
چرا نظر بعضی ها همیشه چاپ میشه حتی چرت و پرت
اما مال ما خیر
زینال حتما با تله کابین گنجنامه به میدان میشان در بالای الوند هم برو بسیار جای زیبایی است در ضمن از مناظر دل انگیز امامزاده کوه در دره زیبای الوند غافل نشو خوش باشی
میگم این زینال وزیر خارجه آمریکا نیست ؟؟؟عایا!!! مسافرت هاش هم خیلی مهم شده زینال لطف کن سر راهت سری هم به اراک بزن
خبر فوری *** زینال به ایلام سفر میکند...
با توجه به اطلاعات بدست آمده و گمانه زنی ها در مورد سفر اخیر و سفرهای آتی آقای زینال بندری، سایت های خبری دقایقی پیش خبر دادند که به احتمال %99درصد زینال روز طبیعت را در استان ایلام میگذراند.. منتظر خبرهای مهم و پرحاشیه بعدی از سفر زینال باشید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل