بازدید 5462

ميرزاده: سياسيون آراي مخالف را تحمل كنند

رئیس دانشگاه آزاد با بیان اینکه سیاسیون نظر مخالف را تحمل کنند، گفت: اهالی سیاست حرکت‌های خود را بر اصل تحقق وحدت ملی برای هم‌افزایی قدرت ایران با کاربست همدلی و هم‌زبانی ملی هماهنگ و تنظیم کنند.
کد خبر: ۴۸۶۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰ 29 March 2015
رئیس دانشگاه آزاد با بیان اینکه سیاسیون نظر مخالف را تحمل کنند، گفت: اهالی سیاست حرکت‌های خود را بر اصل تحقق وحدت ملی برای هم‌افزایی قدرت ایران با کاربست همدلی و هم‌زبانی ملی هماهنگ و تنظیم کنند.

به گزارش مهر، حمید میرزاده با اشاره به اهمیت نامگذاری سال ۱۳۹۴ به نام «دولت و ملت، هم‌دلی و هم‌زبانی» توسط رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: نامگذاری سال ١٣٩٤ توسط مقام معظم رهبری همچون سالهای قبل بسیار حکیمانه و در عین حال هوشمندانه است و بنظر اینجانب این پیام یکی از دور اندیشانه‌ترین رهنمودهای ایشان است. اهمیت این امر وقتی بیشتر روشن می‌شود که از منظر فضای سیاسی جهانی و تعاملات بین‌المللی و مخاطرات پیش‌رو و ضرورت‌های تداوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور به آن توجه شود.

رئیس دانشگاه آزاد در ادامه با اشاره به الزامات تحقق شعار «دولت و ملت، هم‌دلی و هم‌زبانی» تصریح کرد: شرایط منطقه و جهان و مطامع و آتش‌افروزی‌های جدید و شیطنت‌های دشمنان اسلام و ایران و ضرورت حفظ و تداوم آرامش و امنیت ملی در منطقه پر آشوب خلیج فارس ایجاب می‌کند تا وحدت و همزبانی ملی و همدلی با دولتی که در جبهه‌های مختلف داخلی و خارجی برای توسعه و آبادانی و سرافرازی و سرآمدی ایران تلاش می‌کند و برنامه جدی دارد، به عنوان یک ضرورت حیاتی مورد توجه ملت و دولت قرار گیرد.

میرزاده اظهار داشت: به‌نظر می‌رسد در شرایط بسیار حساس سیاسی داخلی و بین‌المللی، توجه جدی به این پیام و کاربرد آن در محافل سیاسی داخل کشور زمینه اختلاف‌افکنی بین ملت و دولت را از بین خواهد برد.

وی در ادامه با اشاره به یکی از زمینه‌های تحقق شعار سال ۹۴، خطاب به سیاستمداران کشور گفت: بر سیاسیون است تا با تحمل آرای مخالف نظر خود، به رشد و توسعه سیاسی ایران کمک کنند و حرکت‌های خود را بر اصل تحقق وحدت ملی برای هم‌افزایی قدرت ایران با کاربست همدلی و هم‌زبانی ملی هماهنگ و تنظیم کنند.

رئیس دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه حفظ آرامش و تداوم امنیت ملی ایران خواسته آحاد و اقشار و اقوام مختلف ایران است، گفت: اکنون همه می‌دانند بستر توسعه اقتصادی و آبادانی ایران امنیت و وحدت ملی است، نعمتی که باید با هوشیاری و بیداری ملت و دولت همچون جان خویشتن از آن نگاهبانی و پاسداری کنیم و از هواداران کوی امنیت و آرامش این مرزو بوم باشیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار