بازدید 2392

تعرض‌های صهیونیست‌ها در کرانه باختری و قدس

قدس و کرانه باختری در 24 ساعت گذشته شاهد اتفاقاتی از قبیل به شهادت رسیدن یک فلسطینی، حمله به مسجدالاقصی و ادامه بازداشت‌ها بود.
کد خبر: ۴۸۶۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱ 29 March 2015
قدس و کرانه باختری در 24 ساعت گذشته شاهد اتفاقاتی از قبیل به شهادت رسیدن یک فلسطینی، حمله به مسجدالاقصی و ادامه بازداشت‌ها بود.

به گزارش فارس، تعرض‌های مختلف صهیونیستی در کرانه باختری و قدس در خلال 24 ساعت گذشته شدت گرفت.

ریشه‌کن کردن 1200 اصله درخت توسط شهرک‌نشینان

بر اساس گزارش وبگاه فلسطینی «pnn»، شهرک‌نشینان صهیونیستی به اراضی شهروندان فلسطینی در «الشیوخ» واقع در شمال شرق الخلیل کرانه باختری هجوم بردند و 1200 اصله درخت زیتون و بادام را از ریشه درآوردند.

یورش شهرک نشینان به مسجدالاقصی

«فراس الدبس» مسئول اطلاع رسانی اوقاف اسلامی قدس اعلام کرد که پلیس رژیم صهیونیستی صبح امروز (یکشنبه) برخی فلسطینیان ساکن «الناصره» را در درب «السلسله» مسجدالاقصی مورد ضرب و شتم قرار داد.

وی افزود: این ضرب و شتم شدید بود و نگهبانا مسجد برای توقف آن فرا خوانده شدند.

از سوی دیگر 55 صهیونیست که اعضای اطلاعات رژیم صهیونیستی نیز در میان آنها بودند صبح امروز به مسجدالاقصی یورش بردند و آیین‌های نژادپرستانه انجام دادند.

شهادت یک فلسطینی در الخلیل

صبح امروز یک صهیونیست با خودروی خود «خالد السویطی» فلسطینی ساکن الخلیل واقع در کرانه باختری را زیر گرفت و وی را به شهادت رساند.

بر اساس گزارش «الرساله»، شهید السویطی به همراه چند تن از همکارانش در حال عبور از خیابان برای رفتن به محل کار خود در شهرک صهیونیستی «کریات ملاخی» بود که زیر گرفته شد.

بازداشت 7 فلسطینی دیگر در کرانه باختری

وبگاه «الرساله» گزارش داد که نظامیان صهیونیستی صبح امروز به شهرهای الخلیل و بیت لحم در کرانه باختری یورش بردند و 7 فلسطینی دیگر را بازداشت کردند.

در خلال این یورش منازل بازداشت شدگان مورد تفتیش قرار گرفت و به وسایل آن آسیب وارد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل