بازدید 3821

افزایش رضایت مشتریان از خدمات امدادخودرو ایران

بر اساس نظرسنجی های انجام شده میزان رضایت مشتریان از خدمات امدادی نوروز94 امداد خودرو ایران به بیش از 86 درصد رسیده است.
کد خبر: ۴۸۶۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷ 29 March 2015
بر اساس نظرسنجی های انجام شده میزان رضایت مشتریان از خدمات امدادی نوروز94 امداد خودرو ایران به بیش از 86 درصد رسیده است.

به گزارش ايكوپرس به نقل از ارتباطات امداد خودرو ایران، با توجه به تاکید مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در راستای فعالیت‌های مبتنی بر افزایش رضایت مشتریان، اعمال شاخص های سخت گیرانه کنترلی در اجرای برنامه های جامع و مدون در این خصوص در دستورکار امداد خودرو ایران قرار گرفت که منجر به رضایتمندی86 درصدی مشتریان و امدادخواهان از طرح امداد نوروزی 94 شد.

 با توجه ارزیابی سفرهای نوروزی در سال های قبل و پیش بینی های صورت گرفته قبل از آغاز طرح امداد نوروزی که شامل برگزاری دوره های آموزشی مدون برای امدادگران، تامین تجهیزات و قطعات مورد نیاز اکیپ های امدادی است، اقدام به استقرار2130 دستگاه خودرو امدادی، پایگاه ثابت و سیار، خودروهای حمل و جرثقیل در سراسر کشور که از عوامل اصلی افزایش میزان رضایمندی مشتریان از خدمات امداد خودرو ایران است.

 طی روند امداد رسانی با به کارگیری ظرفیت های نرم افزاری، سخت افزاری امداد خودرو ایران و امدادگران مجرب، خودروی بیش از 95درصد مشتریان که تماسشان منجر به امدادرسانی شده، توسط امدادگران امدادخودرو ایران در محل رفع عیب و راه اندازی شده است.

كاهش زمان انتظار امدادرسانی به کمتر از 25دقیقه

ميانگين زمان انتظار از لحظه تماس امدادخواه تا زمان رسيدن اکیپ امدادي در نوروز 94 امسال به كمتر از  25دقيقه رسيده كه علاوه بر اينكه شاخص قابل قبولي نسبت به استانداردهاي جهاني به شمار مي آيد، در مقايسه با سال گذشته نیز این شاخص بهبود داشته است.

 بر اساس این گزارش کاهش زمان رفع ایراد خودروها در زمان امداد رسانی و راه اندازی آنان از دیگر شاخص های سختگيرانه نسبت به سال گذشته براي ارزيابي نحوه خدمات رساني بوده كه بر این اساس زمان انتظار مشتریان از زمان تماس تا پایان فرآیند امدادرسانی شامل درخواست امداد، اعزام امدادگر به محل و راه اندازی خبودرو به طور میانگین به کمتر از 45دقیقه کاهش پیدا کرده است که این زمان در مقایسه با استانداردهای بین المللی، مطلوب و مناسب ارزیابی می شود.

 هموطنان در صورت نیاز به استفاده از خدمات امدادی می توانند در تمامی روزهای هفته با شماره سراسری 096440 بصورت 24 ساعته تماس حاصل و از خدمات قابل ارائه امدادخودروایران بهره مند شوند.

 طرح امداد نوروزی سال94 امدادخودروایران به عنوان گسترده‌ترین ناوگان امدادخودرويی كشور، از تاریخ 26 اسفندماه 93 آغاز و تا 15 فروردین 94 در سراسر کشور ادامه خواهد داشت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان