بازدید 5474

خسارت ۳۰میلیاردی سیل به جاده‌های خوزستان

معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: بارندگی، سیل و توفان چند روز گذشته افزون بر 300 میلیارد ریال به جاده های شهرهای شمالی این استان خسارت وارد کرد.
کد خبر: ۴۸۶۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰ 29 March 2015
معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: بارندگی، سیل و توفان چند روز گذشته افزون بر 300 میلیارد ریال به جاده های شهرهای شمالی این استان خسارت وارد کرد.

به گزارش ایرنا، براثر بارندگی، به زیرساخت های جاده ای در شهرهای ایذه، دهدز، مسجدسلیمان، اندیکا، گتوند، دزفول و اندیمشک خسارت وارد شد.

به گزارش ایرنا، جهانبخش امانی روز یکشنبه به خبرنگاران گفت: در سیلاب اخیر، جاده های اصلی ایذه به سمت استان چهارمحال وبختیاری، مسجدسلیمان به سمت شهرکرد به ویژه منطقه تاراز و چلو و جاده های فرعی لالی خسارت دید.

وی ادامه داد: بیشتر جاده های روستایی شهرهای سیل زده به ویژه در محدوده مناطق عشایری بسته شده که تیم های راهداری در این مسیرها مشغول فعالیت بوده و در حال انجام عملیات بازگشایی مسیر هستند و اکنون در حوزه اندیکا و لالی 70 دستگاه سنگین راهداری فعال و مستقر است.

معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی خوزستان اظهار کرد: کارشناسان راهداری این اداره کل در حال بررسی و برآورد نهایی خسارت به زیرساخت های جاده ای و پل ها هستند که تا هفته آینده نتایج نهایی این بررسی ها مشخص و به ستاد بحران و سازمان برنامه ریزی استان ارایه می شود.

مدیرکل امور عشایر خوزستان نیز گفت: بر اثر سیلاب 433 کیلومتر راه دسترسی عشایر در این استان خسارت دید.

علیرحم کریمی افزود: این راه ها بیشتر شوسه است و سیلاب، خسارت جدی به آنها وارد و ایجاد کانال کرده و بناهای بسیاری را نیز در مسیر از بین برده است.

وی اضافه کرد: سنگ هایی بر سر راه عشایر بر اثر وقوع سیلاب ریزش کرده که با بولدوزر هم امکان جابه جایی آنها وجود ندارد.

مجموع خسارت وارده در بخش های مختلف بر اثر سیلاب یک هزار و 530 میلیارد ریال اعلام شده است.

سیلاب یکشنبه گذشته به شهرستان های ایذه، باغملک، لالی، مسجد سلیمان و اندیکا خسارت زد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار