بازدید 6733

مجلس موضوع کی‌روش را پیگیری می‌کند

کد خبر: ۴۸۶۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹ 29 March 2015
عضو هیئت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس خواستار حمایت صاحب منصبان دلسوز کشور از کی روش و تیم ملی فوتبال شد و تصریح کرد: در صورت بی مهری مسئولان به کی روش، مؤاخذه آنان در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت.

کمال الدین پیرمؤذن در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری خانه ملت گفت: فراکسیون ورزش مجلس و قاطبه نمایندگان به جد از دولت به ویژه از وزیر ورزش و مسئولان ذی ربط ورزشی کشور خواستارند که کی روش را به طور حتم نگه دارند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی افزود: کارلوس کی روش توانسته تیمی موفق، توانمند، جوانگرا، تکنیکی، خوش ترکیب و موفق برای تیم فوتبال ایران ترتیب دهد و با موفقیت های پی در پی غرور آفرین آن، غرور ملی را بارور ساخته و نشاط و سرمایه ارزشمند اجتماعی را افزایش دهند.

پیرمؤذن بیان کرد: همه صاحب منصبان دلسوز کشور بایستی کی روش و تیم ملی فوتبال را از سیاست های حمایتی مجدانه خویش برخوردار سازند و تردید نکنید در صورت بی مهری مسئولان به کی روش، مواخذه آنان در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس تصریح کرد: رجاء واثق دارم شخص رییس جمهور مقتدر و باتدبیر نیز یار کی روش بوده و خواهد بود؛ چرا که او نیک می داند از نظر سیاسی، ورزش شمشیر دولبه ای است که در حل مشکلات و معضلات حکومتی به کار گرفته می‌شود و می تواند به عنوان ابزار ثبات و نشاط کشور و افزایش اعتماد و سرمایه عمومی باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر