بازدید 3324

اشمایکل: ابرا برای منچستر ساخته شده است

کد خبر: ۴۸۶۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰ 29 March 2015

دروازه‌بان پیشین شیاطین سرخ معتقد است ستاره سوئدی پاری‌سن‌ژرمن دارای شخصیتی است که می‌تواند در منچستریونایتد تبدیل به یک اسطوره شود.

به گزارش تسنیم، پیتر اشمایکل در گفت‌و‌گو با روزنامه «اکیپ» فرانسه در تمجید از مهاجم سوئدی PSG اظهار داشت: کاری که زلاتان در پاری‌سن‌ژرمن انجام می‌دهد باورنکردنی است. او به این تیم اعتبار و هویت بخشیده است. تابستان گذشته بود که شایعه حضور زلاتان در منچستریونایتد مطرح شد و همان موقع بود که گفتم او برای بازی در منچستریونایتد ساخته شده است.

زلاتان ابراهیموویچ 33 ساله تاکنون چندین پیشنهاد خوب از تیم‌های لیگ برتری داشته ولی به همه آنها پاسخ منفی داده است. او در فصل جاری در 27 بازی از رقابت‌های مختلف برای پاری‌سن‌ژرمن به میدان رفته و موفق به زدن 23 گل شده است.

دروازه‌بان پیشین شیاطین سرخ که نیمه اول حضورش در منچستریونایتد را در کنار بازیکن بزرگی همچون اریک کانتونا گذراند، تصریح کرد: چرا کانتونا آنطور که در منچستریونایتد بود عملکردش در لیدزیونایتد و تیم ملی فرانسه به چشم نیامد؟ چون او در منچستریونایتد بود. در منچستریونایتد بازیکنان آزادی عمل بیشتری دارند ولی در کنارش مسئولیت‌ بیشتری هم به آنها محول می‌شود. در منچستریونایتد توجه نمی‌شود که شما به چه چیزی علاقه دارید یا شما چه کسی هستید بلکه به عملکرد و تأثیری که می‌توانید در زمین داشته باشید نگاه می‌شود. اگر هم بازیکنی به این موضوع احترام نگذارد جایی در تیم نخواهد داشت.

وی در پایان عنوان کرد: البته در منچستریونایتد می‌توانید شخصیتی را که می‌خواهید داشته باشید. دیوید بکام و اریک کانتونا هم در همین تیم شکفتند و خودی نشان دادند. هزاران بازیکن هم سعی کردند تا بکام و کانتونا شوند ولی موفق به این کار نشدند، چون شخصیت این کار را نداشتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل