بازدید 10985

واکنش جهاد اسلامی به اظهارات «عباس»

کد خبر: ۴۸۶۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴ 29 March 2015
جهاد اسلامی فلسطین اظهارات رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و قاضی آن برای تجاوز نظامی علیه نوار غزه را ناشی از حالت ناامیدی و رسیدن تشکیلات خودگردان به بن‌بست دانست.

به گزارش خبرگزاری فارس، جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به اظهارات «محمود عباس» (ابومازن) رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین که خواستار مداخله نظامی علیه غزه شده بود اعلام کرد که با نگرانی بسیار به این سخنان می‌نگرد.

«خضر حبیب» یکی از اعضای ارشد جهاد اسلامی به وبگاه خبری «الرساله» گفت: تمامی پرونده‌ها و مسائل فلسطینی به تصمیم ابومازن به تأخیر افتاده است، او بر تشکیل نشدن چهارچوب رهبری سازمان آزادیبخش فلسطین«ساف» اصرار دارد موضوعی که از مهم‌ترین پرونده‌های مورد توافق فلسطینی است.

حبیب تاکید کرد که پایان اختلافات جز با گفت‌وگوی ملی فراگیر اتفاق نخواهد افتاد و از محمود عباس خواست به مسئولیت‌های خود در این زمینه عمل کند.

جهاد اسلامی همچنین شنبه شب (دیشب) با صدور بیانیه‌ای اظهارات «محمود الهباش» قاضی تشکیلات خودگردان علیه را محکوم کرد و آن را ناشی از حالت ناامیدی و رسیدن تشکیلات خودگردان به بن‌بست دانست.

عباس و الهباش هر دو در اظهاراتی جداگانه درخواست کردند عملیات درحال انجام علیه حوثی‌ها در یمن، علیه حماس در نوار غزه نیز انجام شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل