بازدید 28102

وداع پدر با پسر در کوههای آلپ

کد خبر: ۴۸۶۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸ 29 March 2015
مهدی حجت الاسلامی برای آخرین بار با پسرش وداع کرد.

به گزارش ایسنا، از دست دادن دو خبرنگار رعنا در سقوط هواپیمای ایرباس 320 A آلمان باورکردنی نیست. میلاد حجت الاسلامی و حسین جوادی دو خبرنگار ورزشی که برای پوشش دیدار ال کلاسیکو به اسپانیا رفته بودند، در بازگشت از بارسلونا برای پوشش خبری دیدار ایران و شیلی راهی دوسلدورف آلمان می شدند اما تقدیر این بود که مهم ترین اتفاق این بازی از نگاه اهالی رسانه جای خالی این دو جوان باشد.

حالا خانواده آنها به محل سقوط هواپیما در کوههای آلپ رفته اند تا شاید وداع را باور کنند. پدر میلاد دیروز در محل یادبود حادثه حاضر شد و برای آخرین بار با فرزندش وداع کرد؛ وداعی سخت که باورش به این راحتی ها نیست.

سخت است اما تقدیر این بوده میلاد و حسین عمری کوتاه اما با عزت داشته باشند.

دلنوشته پدر برای پسر

بسم الله الرحمن الرحیم میلادم، پاره تنم، عزیزم نجیب ترین انسان زندگیم، پسر وفادارم، تو را دوست دارم، همیشه در دینمان هر آنچه پیش می آید میگوئیم راضی هستیم به رضای خدا ولی میلادم پسرم پاره تنم این بار فریاد میزنم: من اصلا راضی به رضایت خدا نیستم، منتظرم تو پیشم برگردی، میلاد عزیزم همیشه در قلب منی.... پدرت

میلاد حجت‌الاسلامی خبرنگاری را از سال 1382 با عضویت در انجمن دانشجویان خبرنگار ایسنا آغاز کرد و از همان زمان فعالیت‌ رسانه‌ای خود را در سرویس ورزشی ایسنا آغاز کرد و تا اواسط سال 1388 در ایسنا حضور داشت. اسلامی از سال 1392 به عضویت خبرگزاری تسنیم درآمده بود. پدر او هم از کارشناسان ورزش هندبال بوده است.

حسین جوادی هم نزدیک به یک دهه فعالیت خبری بویژه در حوزه ورزشی داشت و طی سال‌های اخیر تاکنون در روزنامه وطن امروز قلم می‌زد.

در این سانحه 150 نفر جان خود را از دست دادند. گفته می شود کمک خلبان عامدانه باعث سقوط هواپیما شده است. بعد از اینکه خلبان از کابین خارج شده و قصد بازگشت به کابین را داشته کمک خلبان ٢٨ ساله آلمانی در کابین را قفل کرده و در را باز نکرده و هواپیما را عمدی به سمت کوه برده است. گفته می شود این کمک خلبان مشکلات روانی داشته است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۲
انتشار یافته: ۳۱
ضمن تسليت به پدر ميلاد و آرزوي رحمت و غفران الهي براي آن مرحوم، ما بايد همواره راضي به رضاي الهي باشيم.مرگ نيز مانند زندگي يکي از مخلوقات خدا است و آغاز يک زندگي مجدد است. صبر کنيم تا خدا پاداشمان دهد.
خدا صبر دهند انشالله...
خدایا به فضل و کرمت ما را از امتحانات سربلند و موفق درآور . خدایا می دانم شیطان قسم خورده همچنان در کمین ربودن ایمان من هست .خدایا توانی به ما بده که این خطرناکترین دشمن را نا امید کنیم . البته کمی دشوار است ولی محال نیست .
خدا رحمتش کند و به خانواده اش صبر بدهد . بسیار سخت است . ولی انشاءالله جایگاه خوبی در آخرت خواهد داشت
همیشه در دینمان هر آنچه پیش می آید میگوئیم راضی هستیم به رضای خدا ولی میلادم پسرم پاره تنم این بار فریاد میزنم: من اصلا راضی به رضایت خدا نیستم، ????
اصلا حرف درستي نيست .
خداوند صلاح بندگان را بهتر مي داند
البته صبر كردن بر چنين مصيبتهايي اجر بزرگي دارد
خداوند صبر جزيل به اين خانواده عنايت فرمايد
خداوند ان شاءاله رحمتشان کند قطعا اجرشان با توجه به ماموریت محوله در آخرت نصیببشان خواهد شد وبه خانواده این عزیزان صبر عنایت فرماید.
خیلی سخته .. خدا به ایشون صبر تحمل غم دوری فرزندشون رو عطا کنه ان شا الله .
واقعا متاثر شدم .. خدا این جوونها رو رحمت کنه ...
الهي بميرم خيلي سخته
با دیدن چهره مغموم و درهم شکسه این پدر عزیز بی اختیار اشک در چشمانم جاری شد و از صمیم دل با ایشان و خانواده عزیزشان ابراز همدردی منمایم.
به عنوان یک هموطن با این پدر داغدار همدردی نموده و برای ایشان وخاندان بزرگوار از خدای بزرگ صبر و شکیبایی خواستاریم .
خدواند رحمت كنددر گذشتگان را بويژه هموطنان بي گناه مارا .............و لعن و نفرين ابدي خدا و بندگان صالحش بر باني سقوط
مي دونم سخته، خدا رحمتشون كنه.
ولي راضي نبودن به رضاي خدا يعني چي؟
وای خیلی سخته خدا صبر عنیت کنه
خیلی سخته خیلی.. و تحمل این ضایعه فراتر از ظرفیت ما .... ولی به نظرم اعتقاد به خدای لا یزال و قدرت نامنتها بیشتر به انسان ارامش میدهد که راضی به رضایت او باشیم که کسی هست کنار ما در سختی های و ابتلاهای بزرگ و زندگی جریان خواهد داشت و باید تا آخرین نفس قوی باشیم از خدا برای این دو خانواده صبر و تحمل این مصیبت بزرگ را خواهانم
روحش شاد
روحشان قرین رحمت الهی
خدا به خانواده شون صبر بده .. خيلي ناراحت شدم .....
این هواپیما یا کمک خلبان ش اگر ایرانی بودند هزار حرف وحدیث پشت سرمان درست می کردند ضمن تسلیت به بازماندگان پیشنهاد می شود از طرف خانواده در گذشتگان ایرانی به خاطر عدم دقت واهمال شرکت هواپیمایی خارجی در بکار گیری کمک خلبان دیوانه که باعث این جنایت شده شکایت شود
" من اصلا راضی به رضایت خدا نیستم"
کاش این جمله رو نمیگفتید، آخه با گفتن این جمله که آن مرحوم زنده نمیشه فقط اجر صبرتون رو پیش خدا زایل می کنید، بهرجهت خدا رحمتشون کنه و به شما هم صبر بده
خدایا یه عزیزانشون و این پدر داغدیده صبر تحمل این درد جانکاه رو مرحمت بفرما. روحشون شاد
خدا به والدین داغدار حادثه صبر عنایت کند خیلی سخت است
وای خیلی سخته خدا صبر عنیت کنه
چقدر دردناک بود.خدا بيامرزدشون
روحش شاد . خدا بیامرزدش. خدا به خانواده اش صبر بده
راضی به رضای خدا باش
انالله وانا علیه راجعون همشیه باید به قضا وقدر خدا راضی بود هیچ کس نمی دون به کدومین سر زمین می مرد بای تموت الارض تسلیت باد برهمه
تحمل سنگيني اين داغ سخت است ولي راضي نبودن به رضاي خدا ... !
خداوند ایشون رو رحمت کنه و به استاد عزیزم جناب آقای مهدی اسلامی و همسرشون صبر عنایت کنه. بسیار سخت و جانکاهه این درد.
خدا صبرش بده باورش سخته، روحش شاد.
لا اله الا الله . خدايا صبر بده تا از مدار انسانيت خارج نشويم
خدا رحمت کند همه شهداودر گذشتگان رسانه را و بخصوص این دو عزیز را خبرنگاران اغلب مظلوم میمیرند خداوند رحمان رحیم صبر دهد به خانواده وبه نزدیکانشان آمین
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی