بازدید 6008
۱

فراخوانی نظامیان بازنشسته یمن به خدمت

کد خبر: ۴۸۶۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۹ 28 March 2015

شورای عالی انقلاب یمن با صدور اطلاعیه ای از همه بازنشستگان نیروهای نظامی و نظامیان و نیروهای امنیتی به مرخصی رفته که خواستار بازگشت به کار هستند را به خدمت فراخواند.

به گزارش فارس، شورای عالی انقلاب یمن در بیانیه شماره 9 خود بازنشستگان نیروهای نظامی و نظامیان و نیروهای امنیتی به مرخصی رفته این کشور را به خدمت فراخواند.

پایگاه خبری «سبأ نت» در این خصوص نوشت که براساس قانون اساسی جمهوری یمن و بیانیه قانون اساسی صادر شده از سوی کمیته عالی انقلاب و با استناد به بیانیه شماره 4 صادر شده از سوی این شورا

یک: تمام نظامیان و نیروهای امنیتی به مرخصی رفته

دو: تمام بازنشستگان دستگاه‌های نظامی و امنیتی

مجدداً به خدمت فراخوانده می‌شوند.

عربستان سعودی، بامداد پنج شنبه 6 فروردین، حملات هوایی شدیدی را به مواضع ارتش و نیروهای وابسته به کمیتههای مردمی یمن را آغاز کرد و اساس این تجاوز را «کمک به بازگشت رئیس‌جمهور قانونی» یمن به قدرت و درخواست کمک «عبدربه منصور هادی» اعلام کرد.

ارتش عربستان، نام این عملیات را «عاصفة الحزم» یا «توفان قاطع» گذاشت تا در نظر مردم منطقه و همه هواداران خود اقتداری را به نمایش بگذارد که تمام ناکامی‌های 4 سال اخیر عربستان سعودی از بحرین گرفته تا سوریه را یکجا جبران کند.

این حملات با مقاومت و ایستادگی مردمی یمن و جنبش انصار الله مواجه شده است. تاکنون دو فروند جنگنده سعودی توسط انقلابیون یمنی ساقط شده است و پاکستان نیز اعلام کرد که برخلاف ادعای عربستان در این حملات مشارکتی نداشته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
عاصفه الحزم را چرا برای اسراییل جرات نمکنید بیان کنید و حتی نه اجرا سعودی بی عرضه مظلوم کش حامی داعش
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل