بازدید 3111

آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی

کد خبر: ۴۸۶۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳ 28 March 2015
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: در ساعت 12 و 5 دقیقه امروز حادثه آتش‌سوزی گسترده در خیابان دماوند، خیابان محمودی، به سامانه 125 آتش‌نشانی شهر تهران اعلام شد.

به گزارش فارس، جلال ملکی درباره آتش‌سوزی در یک واحد مسکونی اظهار داشت: در ساعت 12 و 5 دقیقه امروز حادثه آتش‌سوزی گسترده در خیابان دماوند، خیابان محمودی، به سامانه 125 آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و مأموران چهار ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تشک نجات، نردبان و خودروهای تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور آتش‌نشان در محل حادثه مشاهده شد در طبقه پنجم یک ساختمان 5 طبقه 10 واحدی دچار آتش‌سوزی شده بود و آتش در حال سرایت به سایر طبقات بود.

ملکی افزود: در این واحد مسکونی یک پیرمرد و پیرزن در داخل منزل محبوس شده بودند که آتش‌نشانان توانستند پیرمرد 80 ساله را که خود را به محل خارج شدن رسانده بود خارج و پس از اطفای حریق یک خانم 72 ساله دیگر را نیز که شدیداً دچار دودگرفتگی شده بود از ساختمان خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند که مشخص شد این خانم قبل از رسیدن آتش‌نشانان جان خود را از دست داده است.

ملکی افزود: پس از تخلیه دود محل برای کارشناسی لازم و علت حادثه در اختیار کارشناسان قرار گرفت و دقایق پیش عملیات این حادثه به اتمام رسید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر