بازدید 127908
گزارش «تابناک» از مذاکرات هسته‌ای در لوزان (5)

دلیل عصبانیت ظریف در مذاکرات امروز چه بود؟

عراقچی گفت امروز مذاکرات بسیار فشرده‌ای جریان داشته است، در سطوح مختلف بین ما، آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها. به هر حال بعضی از موضوعات است که هنوز اختلافات درباره آنها باقی مانده است و ما تلاش می‌کنیم که دیدگاه‌ها را به یکدیگر نزدیک کنیم. وی درباره دلیل عصبانیت ظریف نیز نکته ای را مطرح کرد.
کد خبر: ۴۸۶۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۶ 27 March 2015
دلیل عصبانیت ظریف در مذاکرات امروز چه بود؟عراقچی گفت امروز مذاکرات بسیار فشرده‌ای جریان داشته است، در سطوح مختلف بین ما، آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها. به هر حال بعضی از موضوعات است که هنوز اختلافات درباره آنها باقی مانده است و ما تلاش می‌کنیم که دیدگاه‌ها را به یکدیگر نزدیک کنیم. وی درباره دلیل عصبانیت دکتر ظریف نیز نکته ای را مطرح کرد. 

به گزارش «تابناک»، عراقچی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که نتیجه مذاکرات امروز چه بوده است؟ گفت: امروز مذاکرات بسیار فشرده‌ای جریان داشته است، در سطوح مختلف بین ما، آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها. به هر حال بعضی از موضوعات است که هنوز اختلافات درباره آنها باقی مانده است و ما تلاش می‌کنیم که دیدگاه‌ها را به یکدیگر نزدیک کنیم.

وی افزود: امیدواریم در روزهای آینده این اتفاق بیفتد.

عراقچی درباره اینکه امروز آقای ظریف خیلی عصبانی بود نیز گفت: مذاکرات سختی در جریان است، نفس گیر است و گاهی اوقات پرتنش می‌شود. طبیعی است که در شرایط مختلف روحیات مختلفی وجود داشته باشد، ولی ما امیدوار هستیم.

معاون وزیر خارجه درباره اینکه آیا تا پایان مهلت تعیین شده به نتیجه می‌رسیم؟ عنوان کرد:‌ امیدوار هستیم و تا آخرین لحظه مهلت در لوزان خواهیم بود و تلاش خود را خواهیم کرد و بقیه با خداوند است.

وی در این باره که اختلافات درباره چه مواردی است؟ گفت:‌بعضی از مسائل است که روی آن کار می‌کنیم.

عراقچی در ادامه افزود: یکشنبه احتمالا یک نشست وزرا خواهیم داشت و اگر نشست جمع بندی در دستور کار باشد به ژنو خواهیم رفت تا در سازمان ملل آن را برگزار کنیم. 


- گزارش از سارا معصومی؛ گزارشگر مستقر در لوزان سوئیس

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی