بازدید 6974

آزادسازی ساختمان اداره راه‌ها و پل‌ها در تکریت

نیروهای امنیتی عراق اعلام کردند که با همراهی نیروهای مردمی (الحشد الشعبی) ساختمان اداره راه‌ها و پل‌ها در شهر تکریت را آزاد و سپس پاکسازی کردند.
کد خبر: ۴۸۶۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۶ 27 March 2015
نیروهای امنیتی عراق اعلام کردند که با همراهی نیروهای مردمی (الحشد الشعبی) ساختمان اداره راه‌ها و پل‌ها در شهر تکریت را آزاد و سپس پاکسازی کردند.

منابع امنیتی به ایرنا گفتند که شهرک حی القادسیه نیز در این عملیات به طور کامل آزاد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جنگنده های آمریکایی امروز در ادامه بمباران مناطق مختلف در شهر تکریت اقدام به هدف قرار دادن مواضع و محل استقرار نیروهای امنیتی و الحشد الشعبی کردند.

در جریان این بمبارانها مقر فرماندهی استان صلاح الدین و دانشگاه تکریت مورد هدف قرار گرفت.

این مواضع در حالی از سوی جنگنده های آمریکایی مورد هدف قرار گرفت که مناطق هدف قرار گرفته شده با مواضع داعش حدود 3 هزار متر فاصله داشتند.

در جریان این بمباران ها یک قبضه اسلحه سنگین کاتیوشا متعلق به الحشد الشعبی، مواضع و مقرهای کتائب امام علی و حرکت النجبا نیز مورد هدف قرار گرفت و بیش از 10 نفر زخمی و مصدوم شدند.

شیخ «اکرم الکعبی» دبیر کل حرکت النجبا در پی این بمبارانها با صدور بیانیه بسیار تندی این اقدام آمریکاییها را به شدت محکوم کرد و گفت: این اقدام امریکاییها را در وقت مناسب پاسخ خواهیم داد.

وی با تهدید آمریکا خطاب به مقامات آمریکایی گفت: اگر نیروهای آمریکایی دوباره به عراق بازگردند با آغاز جهاد سربازان آمریکایی را همانند داعش کوچه به کوچه دنبال خواهیم کرد.

الکعبی خاطر نشان کرد: در بمبارانهای انجام شده توسط هواپیماهای آمریکایی نقاطی که داوطلبان اهل سنت تکریت وابسته به الحشد الشعبی حضور داشتند، هدف قرار گرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار