بازدید 5442

تساوی استقلال و سایپا در دیداری دوستانه

کد خبر: ۴۸۶۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۳ 27 March 2015
دیدار دوستانه استقلال وسایپا با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش فارس،‌ تیم فوتبال استقلال که خود را برای دیدار روز 14 فروردین ماه مقابل فولادخوزستان آماده می‌کند از ساعت 17 امروز در دیداری دوستانه به مصاف سایپای البرز رفت که این مسابقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید. هر دو گل این مسابقه در نیمه اول توسط میلاد نوری و مسیح زاهدی زده شد و دو تیم در نیمه دوم بدون گل زده بازی را ترک کردند.

تیم فوتبال استقلال امروز در ترکیب تیمی از جاسم کرار، میلاد فخرالدینی، یعقوب کریمی، محسن فروزان، آرش برهانی استفاده نکرد و این نفرات از روی نیمکت بازی را دنبال کردند.

حدود 200 نفر از طرفداران استقلال از نزدیک این مسابقه را تماشا کردند و نکته قابل توجه اینجا بود که در چندین صحنه بازیکنان سایپا به قضاوت داور مسابقه اعتراض داشتند.

مجید جلالی نیز در هر دو نیمه از نفرات اصلی خود به صورت متناوب استفاده کرد و تیم خود را محک زد. رضا عنایتی در آخرین دقایق این مسابقه دچار آسیب‌دیدگی شد که وی البته زمین را ترک کرد. وی به محض اتمام بازی به سمت ابراهیم صادقی کاپیتان تیم سایپا رفت و با او که روی نیمکت نشسته بود خوش و بش کرد البته آسیب‌دیدگی عنایتی جزئی بود.

دو تیم استقلال و سایپا امروز به مناسبت یادبود دو خبرنگار ایرانی که در سانحه هوایی از کشور اسپانیا به آلمان جان خود را از دست دادند یک دقیقه سکوت کرده و عکس مرحوم میلاد حجت‌الاسلامی و حسین جوادی روی نیمکت استقلال قرار گرفت و یاد و خاطره آنها گرامی داشته شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر